21.12.2018/16:50

Postępy w restrukturyzacji Piotra i Pawła

Postępowania sanacyjne spółek z grupy kapitałowej Piotr i Paweł trwają już ponad 3 miesiące. W tym czasie spółkom oraz zarządcy udało się ustabilizować bieżącą działalność operacyjną oraz wdrożyć część planowanych działań restrukturyzacyjnych. Ich pierwsze efekty są już widoczne na sklepowych półkach.

Podstawowy cel, jakim było odpowiednie zatowarowanie sklepów w okresie przedświątecznym, został osiągnięty. Jest to zasługa ogromnego wysiłku pracowników spółek, ale także dostawców, którzy zrozumieli naszą sytuacją i ponownie okazali nam swoje zaufanie. Bez współpracy z ich strony nie przetrwalibyśmy tego trudnego okresu.

Idziemy zgodnie z planem rozszerzając współprace z dostawcami, zmniejszając koszty przedsiębiorstwa miedzy innymi  sprzedając do JMP  i zamykając  sklepy, które nie pasują do docelowej struktury firmy.

Jestem pewien, że w Nowym Roku bez przeszkód będziemy kontynuować realizację strategicznych celów, które w ocenie zarządu doprowadzą do trwałej poprawy sytuacji ekonomicznej spółek. W planach Piotra i Pawła jest wprowadzenie nowego programu lojalnościowego Q1 oraz zmiana wystroju sklepów sieci. Pierwszy ze sklepów wzorcowych jest po wstępnej prezentacji  funkcjonuje w Poznaniu na ulicy Gronowej. Piotr i Paweł dostosuje się jeszcze bardziej do potrzeb klientów poprzez poszerzenie szerokości i głębokości asortymentu czy posiadaniu unikalnych na rynku produktów dla konsumentów ceniących sobie przede wszystkim jakość. Piotr i Paweł to także zaskakujące akcje marketingowe (rogal świętomarciński, „Żywcem nas nie weźmiecie – wycofanie żywych karpii ze sprzedaży”, czy promocja „Sensacyjnie rodzinne święta”, która właśnie weszła do sklepów. Wszystko po to aby nie tylko odzyskać zaufanie swoich klientów, ale także przyciągnąć do sieci nowych. W materii postępowania sanacyjnego: w ubiegłą środę, zgodnie z zapowiedziami, zarządca złożył w sądzie plany restrukturyzacyjne wszystkich trzech spółek – Piotr i Paweł S.A. w restrukturyzacji (XI GRs 9/18), Piotr i Paweł Detal sp. z o.o. (XI GRs 10/18) oraz Grupa Piotr i Paweł sp. z o.o. (XI GRs 11/18). Plany te zawierają szczegółowy opis planowanych środków restrukturyzacyjnych oraz prognozy na dalszą działalność. Zainteresowani wierzyciele mogą się z nimi zapoznać bezpośrednio w sądzie restrukturyzacyjnym.

Dodatkowo 12 grudnia br., zarządca złożył dwa projekty spisów wierzytelności: projekt spisu Piotr i Paweł S.A. w restrukturyzacji oraz projekt spisu Grupa Piotr i Paweł sp. z o.o. w restrukturyzacji. Ze względu na ilość wierzycieli i strukturę zobowiązań Piotr i Paweł Detal sp. z o.o. w restrukturyzacji termin złożenia projektu spisu wierzytelności tej spółki został przesunięty. Prace nad trzecim projektem są już na ukończeniu.

Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Jakub 27.12.2018

    No jednak reklamy powinny być wyraźniej oznaczone. To wszystko przypomina starą zasadę - im częściej ktoś musi podkreślać, że idzie świetnie tym rzeczywistość jest zupełnie inna.

  • Wielkopolanin 23.12.2018

    Czy Panowie byli na tych sklepach przed Świetami? Czy próbowali zrobić zakupy z listą potrzebnych artykułów?Ja byłem u Państwa nie kupiłem 40% produktów które miałem zamiar kupić (Producent , smak, rodzaj ) brak wybory kosmiczny.Zapchanie 5 półek jednym rodzajem soku Pomarańczowego czy Wina ( to tylko przykład tak jest na każdym dziale ) nie oznacza "Odpowiedniego zatowarowania sklepu"

  • Rryuuu 22.12.2018

    Fatalnie napisane, ale trzymam kciuki choć chyba jednak cały ten pip pójdzie do piachu. Szkoda

  • 44345 21.12.2018

    uff, na całe szczęście jest adnotacja że artykuł sponsorowany

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.