09.08.2021 / 18:03
StoryEditor

Sklepy spożywcze tracą na otwarciu rynku gastronomicznego. Spada sprzedaż mięsa i wędlin. Jedynym wygranym dyskonty! [PANEL GfK]

Trendy konsumenckie wg GfK (Shutterstock)
Po ustąpieniu trzeciej fali pandemii polscy konsumenci powracają do dawnych zwyczajów. W pierwszej połowie 2021 r. spada sprzedaż żywności i FMCG w sklepach, w tym także w kanale online. Rosną obroty gastronomii. Trendy prozdrowotny i proekologiczny, które pandemia wzmocniła, wciąż jednak się utrzymują. To dane z analiz Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.

Ze względu na obowiązujące restrykcje 2020 rok zmienił styl życia Polaków. Więcej czasu spędzaliśmy w domach, tam też przenieśliśmy część okazji konsumpcyjnych. W rezultacie zys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.11.2025 / 11:02
StoryEditor
Rekordowa umowa na rynku magazynowym. Agata zwiększa możliwości logistyczne
Logo sieci Agata (fot. Shutterstock)

Mapletree Investments podpisało z Agata umowę obejmującą 128 tys. mkw. w Piotrkowie Trybunalskim. Jakie znaczenie ma to porozumienie dla rynku logistycznego i regionu centralnej Polski?

Mapletree Investments poinformowało o podpisaniu umowy z Agata, jednym z największych detalistów meblowych w kraju. Porozumienie obejmuje łączną powierzchnię 128 tys. mkw. w kom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2025 / 15:45
StoryEditor
Delio z pop-up store w Warszawie! E-supermarket Żabki redefiniuje sposób kupowania świeżej żywności
Delio otwiera stacjonarny pop-up store w Hali Mirowskiej w Warszawie

Internetowy supermarket Delio z Grupy Żabka chce pokazać klientom jak wysokiej jakości produkty świeże oferuje. Operator postanowiły wyjść z wirtualnego do realnego świata ze swoją ofertą. W kultowej Hali Mirowskiej stanie pop-up marki, który ma wykorzystać skojarzenia z doświadczeniem miejskiego targu.

W dniach 12-15 listopada w warszawskiej Hali Mirowskiej pojawi się pop-up Delio – pierwszy w Polsce stacjonarny punkt e-supermarketu, w którym klienci będą mogli przekonać się, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. listopad 2025 08:31