29.11.2016/04:54

Poznaj najnowsze trendy na rynku mięsa!

Już 28 lutego w warszawskim hotelu Marriott (al. Jerozolimskie 65/79) odbędzie się II edycja Kongresu Mięsnego – największej konferencji dedykowanej sektorowi mięsnemu w Polsce.

Kongres Mięsny 2017 to spotkanie przedstawicieli największych firm mięsnych, dystrybutorów i sieci handlowych. W trakcie konferencji odbędą się dwa panele dyskusyjne, oraz szereg prezentacji na najważniejsze tematy związane z rynkiem mięsa, w tym m.in. dotyczące perspektyw rozwoju branży, inwestycji i innowacji, nowych technologii, eksportu, marketingu, strategii produktowych, ASF czy możliwego wpływu międzynarodowych umów handlowych na rynek mięsa w Polsce.

Podczas Kongresu Mięsnego 2017 zostaną wręczane nagrody w konkursie na Najlepsze Stoisko Mięsno-Wędliniarskie oraz statuetka dla Dystrybutora Roku w kategorii Mięso i Wędliny.

W jury konkursu na Najlepsze Stoisko Mięsno-Wędliniarskie zasiadają m. in. Mieczysław Walkowiak, wiceprezes ds. handlu i marketingu w firmie Sokołów, Magdalena Panasiuk-Krasińska, wiceprezes firmy Superdrob, Jacek Pietrzak, dyrektor marketingu firmy Animex, Tomasz Tarczyński, Group Brand Manager w firmie Tarczyński, Tomasz Łączyński, prezes ZM Pekpol Ostrołęka, Jerzy Wierzbicki, prezes Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego, Janusz Rodziewicz, prezes Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP, Katarzyna Oponowicz, dyrektor biura Związku Polskie Mięso, Marek Bernaś, prezes Ogólnopolskiego Cechu Rzeźników-Wędliniarzy-Kucharzy, Krzysztof Kaźmierczak, ekspert rynku mięsa, Halina Kirejczyk, dyrektor handlowa Balcerzak i Spółka, Anna Olewnik-Mikołajewska, prezes ZM Olewnik, Wiesław Róźański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, Halina Osińska, dyrektor generalna Pini Polonia, Krzysztof Woźnica, prezes Zakładów Mięsnych Silesia, Marek Jurkiewicz, prezes Res-Drobu, Zdzisław Kunicki, prezes ZMB Dystrybucja, Adam Zdanowski, dyrektor eksportu ZM Wierzejki, Waldemar Skorupka, managing director Hilton Foods Poland, Mirosław Szałkowski, prezes Exdrobu i Radosław Sroka, dyrektor ds. handlu i marketingu w firmie Konspol.

Kliknij i zarejestruj się na Kongres Mięsny 2016!

Opinie o Kongresie Mięsnym:

- Uważam, że Kongres Mięsny to bardzo dobra inicjatywa. We własnym gronie możemy na nim omówić tematy ważne dla branży i podzielić się między sobą pomocnymi wskazówkami czy podpowiedziami – komentuje Halina Osińska, dyrektor generalna Pini Polonia, uczestniczka pierwszej edycji Kongresu Mięsnego.

- Kongres Mięsy to bardzo ciekawa konferencja, z interesującym dobrem panelistów. Wystąpienia podczas Kongresu Mięsnego były inspirujące i rzucały sporo nowego światła na to, co dzieje się w branży – podkreśla Krzysztof Wachowski, wiceprezes i dyrektor zarządzający firmy Tarczyński.

- Takie spotkania jak Kongres Mięsny są ważne, bo potrzebna jest wymiana poglądów między fachowcami. Równie ważny jest fakt, że w Kongresie Mięsnym biorą udział handlowcy, sieci i duże hurtownie, które współpracują z polskimi przedsiębiorstwami – mówi Józef Konarczak, prezes Zakładów Mięsnych Konarczak.

- Kongres Mięsny jest dla mnie podstawą tworzenia korelacji między przedsiębiorcami – zaznacza Piotr Ziemann, wiceprezes Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP.

- Kongres Mięsny to ciekawa platforma wymiany informacji i zdobywania nowych kontaktów. Z naszego punktu widzenia, jako firmy dostarczającej wysokiej jakości sprzęt dla branży mięsnej, jest dobre miejsce bezpośredniej rozmowy z klientami – wskazuje Krzysztof Janczak, regionalny dyrektor sprzedaży Fenix Systems.

- Bardzo chętnie bierzemy udział w branżowych spotkaniach właśnie takich, jak zorganizowany przez Wiadomości Handlowe Kongres Mięsny 2016. Jesteśmy tutaj obecni m.in. po to, aby „poczuć puls branży”. Dzięki zdobytej wiedzy jesteśmy w stanie lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Takie spotkania umożliwiają nam poznanie trendów rynkowych oraz kierunków rozwoju poszczególnych branż, a co za tym idzie odpowiednie przygotowanie propozycji naszych usług. Z uwagą śledzimy podawane podczas Kongresu informacje dotyczące wielkości produkcji poszczególnych zakładów i potrzeb w zakresie eksportu z podziałem na rodzaje mięs. Bardzo ważne są dla nas również informacje dotyczące fuzji i przejęć – zauważa Marcin Pakulski, regionalny kierownik sprzedaży spedycji międzynarodowej w Nagel Polska.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.