31.08.2017 / 10:36
StoryEditor

Pracownicy Biedronki niezadowoleni z faktu, że nie wszystkim przysługują darmowe Świeżaki

Gang świeżaków 2 (fot. Konrad Kaszuba)
Związkowcy z Biedronki krytykują zasady przyznawania darmowych maskotek dla dzieci pracowników sieci. Ich szczególny niepokój powoduje poddział pracowników na „aktywnych”, którym przysługuje maskotka dla dziecka oraz takich, którym taki profit nie przysługuje. Dzielenie pracowników, to dzielenie dzieci – alarmują przedstawiciele NSZZ Solidarność 80.

Komisja Zakładowa NSZZ Solidarność 80 „z niepokojem przyjęła informacje” na temat zasad przyznawania darmowych Świeżaków dzieciom pracowników Biedronki. Szczególny niepokój zwią...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2024 / 11:02
StoryEditor
Maspex dostał pieniądze z EIB. Zainwestuje w zwiększenie efektywności energetycznej
Produkty marki Kubuś (Fot. Mat. Prasowe)
Grupa Maspex podpisała umowę z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym na finansowanie w wysokości 42 mln euro. Zmodernizowane zostaną zakłady produkcyjne – w planach jest instalacja paneli fotowoltaicznych oraz budowa oczyszczalni ścieków.

Nowe finansowanie jest kontynuacją trzech poprzednich umów EBI z Grupą Maspex o łącznej wartości 211 milionów euro.

– Cieszę się, że kontynuujemy naszą współpracę z Grup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 14:59
StoryEditor
Grupa Pepco poprawia przychody, ale na porównywalnej bazie wciąż notuje spadki. Polska na czele pod względem liczby otwarć
W drugim kwartale roku finansowego Grupa Pepco przyhamowała z otwieraniem nowych sklepów, ale ten trend nie dotyczył Polski (fot, materiały prasowe)
Grupa Pepco podała wyniki za II kwartał oraz I półrocze roku obrotowego 2024. Są one umiarkowanie optymistyczne. Przychody Grupy po dwóch kwartałach wyniosły 3,2 mld euro, co oznacza wzrost o 11,1 proc. rdr. Liczone LfL spadły jednak o 2,5 proc. (wobec 11,7 proc. w pierwszym półroczy roku obrotowego 2023). Jak Pepco radziło sobie na poszczególnych rynkach?

II kwartał roku obrotowego 2024, zakończony 31 marca br. przyniósł Grupie Pepco, właścicielowi sieci dyskontów przemysłowych działających pod szyldami PepcoDealz w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 04:35