03.12.2020/16:34

Pracownicy sieci Kaufland mogą znowu korzystać z pomocy psychologa

Kolejna fala zachorowań na COVID-19 skłoniła firmę Kaufland do ponownego uruchomienia specjalnej linii wsparcia dla personelu. Dzwoniąc na wyznaczony numer mogą oni uzyskać bezpłatną poradę psychologa. 

Sieć po raz pierwszy wprowadziła to rozwiązanie w trakcie wiosennego lockdownu. Teraz zdecydowała się sięgnąć po nie po raz kolejny. Każda osoba zatrudniona w sieci Kaufland może zadzwonić pod wyznaczony numer i bezpłatnie uzyskać wsparcie psychologiczne. Jest to w pełni anonimowa linia, dostępna dla całego personelu od poniedziałku do soboty.

– Zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników jest dla nas priorytetem. A obecna sytuacja może być niepokojąca dla każdego – niezależnie od wieku czy zajmowanego stanowiska – stwierdziła Małgorzata Ławnik z pionu personalnego Kaufland Polska, uzasadniając konieczność ponownego uruchomienia linii. 

Zapewniła również, że dodatkowym wsparciem dla osób zatrudnione w marketach, centrach dystrybucyjnych oraz w centrali firmy są eksperci ds. relacji pracowniczych. – Eksperci służą pomocą swoim koleżankom i kolegom już od ponad dwóch lat, a wszystkie rozmowy z nimi mają charakter poufny, co umożliwia swobodną i szczerą komunikację – podkreśliła Ławnik. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także