23.03.2016 / 11:06
StoryEditor

Prezes Carrefour Polska: Ludzie potrzebują handlu w niedzielę

Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska (fot. materiały prasowe)
Handel w niedzielę nie powinien zostać w Polsce zakazany - uważa prezes Carrefour Polska, Guillaume de Colonges.

- Z naszego punktu widzenia nie ma żadnych przeciwwskazań do tego, aby niedziela była dniem handlowym - twierdzi szef francuskiej sieci, zaznaczając, że niedziela to dzień, w kt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.05.2025 / 09:07
StoryEditor
Ponad 40 proc. polskich sklepów internetowych nie handluje za granicą. Tymczasem rynki międzynarodowe mogą przynosić nawet 25 proc. przychodów [RAPORT]
Cosmetics and beauty products buying online concept. Shopping basket with makeup products and mobile phone on shelf of cosmaetics shop. 3d illustration

43 proc. sklepów internetowych nie prowadzi sprzedaży zagranicznej, a 40 proc. posiada wyłącznie polską wersję językową. Tymczasem 57 proc. sklepów prowadzących ekspansję zagraniczną deklaruje, że odpowiada ona za nawet 25 proc. ich przychodów – wynika z raportu Fulfilio "Polski e-commerce za granicą".

Potencjał rynków międzynarodowych najbardziej wykorzystują e-sklepy motoryzacyjne, spośród których 70 proc. działa za granicą, kosmetyczne (67 proc.) oraz sklepy meblowe i RTV/A...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2025 / 00:21
StoryEditor
Właściciel Biedronki ostro walczy z konkurentami o wynik i udziały w Polsce. Przychody i zysk w górę, ale sprzedaż LfL marna
Pedro Soares dos Santos (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Grupa Jeronimo Martins, do której należy m.in. sieć sklepów dyskontowych Biedronka zanotowała wzrost przychodów w I kw. br. o 3,8 proc. do 8,4 mld euro. EBITDA spółki wyniosła 528 mln euro, co oznacza wzrost o 3,8 proc. rdr. Spółka miała 127 mln euro zysku netto, co oznacza wzrost o 31,4 proc. rdr. Jak wyglądały wyniki samej Biedronki?

Biedronka pod presją ostrożnego konsumenta

W 2025 r. Biedronka utrzymała silną dynamikę handlową. Przychody sieci Biedronki w I kw. br. wzrosły o 3,4 proc. rdr do 5,95 mld eu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 13:13