06.09.2017/10:56

Prezes Carrefour Polska: Notujemy solidny wzrost sprzedaży

Sieć Carrefour notuje w IIi kw. br. mocny wzrost sprzedaży, co istotne rosną wszystkie format sklepów, w tym hipermarkety. - W III kwartale sprzedaż idzie bardzo dobrze, we wszystkich formatach - mówi Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

Szef sieci Carrefour w Polsce nie chciał jednak zdradzić, czy wzrost jest jedno, czy może dwucyfrowy. -  Jest to solidny wzrost, nie o ułamek procenta – podkreślił Guillaume de Colonges.

Przypomnijmy, że jak informował kilka dni tempu portal wiadomoscihandlowe.pl Carrefour w Polsce w pierwszym półroczu 2017 r. odnotował znaczący wzrost sprzedaży.

Sprzedaż netto wyniosła 839 mln euro, w porównaniu do 771 mln euro w pierwszym półroczu 2016 r. To wzrost o ponad 8,8 proc.

Globalne wyniki finansowe Grupy Carrefour nie zachwyciły i akcje firmy spadły w czwartek na otwarciu giełdy o ponad 15 proc. Jednak w Polsce firma odnotowała znaczący wzrost sprzedaży. W pierwszym półroczu 2017 r. sprzedaż netto wyniosła 839 mln euro, w porównaniu do 771 mln euro w pierwszym półroczu 2016 r. To wzrost o ponad 8,8 proc.

Także po pierwszym kwartale br. firma notowała wzrosty sprzedaży. Doskonale wypadła Hiszpania ze wzrostem sięgającym 4,3 proc., a najsłabiej Belgia gdzie Carrefour zanotował 2,7 proc. spadek sprzedaży. Władze Grupy Carrefour podkreśliły silny wzrost sprzedaży LfL na rynku polskim i rumuńskim. Niestety firma nie podała, żadnych dokładnych danych na ten temat.

Na koniec pierwszego półrocza sieć Carrefour posiadała w Polsce 86 hipermarketów, 149 supermarketów, 662 sklepów convenience, czyli łącznie 897 obiektów. Obecnie liczba ta przekroczyła 900. W skali globalnej firma otworzyła w pierwszym półroczu 352 nowe placówki, w tym 290 sklepów convenience.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.