21.12.2016/15:02

Krzysztof Waligórski, prezes Intermarche: W 2017 r. chcemy wdrożyć w całej sieci nowy koncept sali sprzedaży

Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, sieć Intermarche planuje w 2017 r. przearanżowanie sali sprzedaży w swoich sklepach w Polsce. Zmiany mają objąć wszystkie placówki sieci wchodzącej w skład Grupy Muszkieterów w naszym kraju.

- Rok 2017 będzie dla Intermarche przełomowy, zarówno na poziomie poszczególnych sklepów, jak i polityki handlowej całej sieci. Przede wszystkim do końca przyszłego roku planujemy wdrożyć w każdej placówce nowy koncept sali sprzedaży - mówi nam Krzysztof Waligórski, prezes Dyrekcji Handlowej Intermarche.

Jak tłumaczy przedstawiciel sieci naszemu portalowi, elementem nowego konceptu będzie nie tylko zmiana wizualna dla klienta, ale również optymalizacja gamy, ścieżki zakupowej i zarządzania powierzchnią sprzedaży.

W 2017 r. sieć Intermarche zamierza zainwestować również w swoich pracowników. - Bardzo mocno stawiać będziemy na nasz personel. Poczynimy szereg zmian, także finansowych, dzięki którym chcemy budować większą motywację pracowników i w sposób wyróżniający podnieść jakość obsługi - zdradza Waligórski.

W przyszłym roku sieć Intermarche będzie obchodziła jubileusz 20-lecia na polskim rynku. Z tej okazji detalista planuje przeprowadzić dedykowaną kampanię promocyjną o tej tematyce. Kampania zostanie wsparta silnymi akcjami trade marketingowymi.

- Całość działań ma na celu istotne podniesienie obrotów Intermarche z metra kwadratowego i wzrost rentowności placówek. Na tym etapie mogę jedynie zdradzić, że będzie to etap poprzedzający zwiększenie obecności sieci Intermarche na polskim rynku sieci handlowych - mówi nam prezes Dyrekcji Handlowej Intermarche.

Jak wynika z wyliczeń firmy Roland Berger, w 2015 r. do Intermarche należało 2,5 proc. polskiego rynku spożywczego. Inne analizy wskazują na udziały rzędu 1,8 - 2 proc. Jak zapewniał nas w październiku br. Tomasz Walkowiak, członek zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarche, celem sieci jest zdobycie w ciągu trzech najbliższych lat 4-5 proc. udziałów w rynku.

Przychody Intermarche w 2015 r. kształtowały się na poziomie 4,4 mld zł. W samym rynku supermarketów dawało to udziały rzędu 11 proc.

Dodaj komentarz

4 komentarze

  • EFRAIMA 12.07.2017

    Mentalność Prezesów i tak się nie zmieni, nadal uważają się za Bogów. Pracownik ma zapierniczać do upadłego by szanowny prezes mógł sobie paczki zamawiać do firmy. Nie dojść, że na każdego pracownika dostają prezesi dotacje z PFRONu to płaca minimum konieczne. Listy obecności podrabiane, że niby wszystko jest okej jak przyjdzie taki PIP, a na serio wyzysk i mobbing. Pozdrowienia byłego pracownika ITM 04697

  • Anitka 14.01.2017

    Poza tym w tych sklepach mają produkty, których nigdzie indziej się nie dostanie i np. dla tego przekonała mnie do siebie ta sieć

  • bohdan 11.01.2017

    w Intermarche wcale nie jest drożej niż w biedronkach jak pokazują np. badania typowego koszyka przed Świętami

  • kapec 22.12.2016

    a kiedy ceny obniza?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.