24.02.2020/11:57

Prezes UOKiK bierze pod lupę zasady funkcjonowania parkingów przy sklepach Biedronka i Aldi

Ze skarg konsumentów wynika, że brakuje rzetelnej informacji o zasadach korzystania z parkingu, w wyniku czego jego zarządca nalicza wysokie opłaty wynoszące 150 zł lub 90 zł. Jak twierdzą skarżący, zarządca parkingu nie uznaje również reklamacji konsumentów, którzy są w stanie udowodnić posiadanie biletu parkingowego.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • iw.p 06.03.2020

    Złe oznakowanie to fakt. Człowiek zaparkuje samochód w dalekim rogu parkingu, idzie do sklepu a tam mała tablica informacyjna o opłatach.... I tylko tam można pobrać bilecik... I trzeba się z nim wrócic do samochodu....Tablica powinna być większa i przede wszystkim stać przy wjeżdzie na parking: czytasz, wkładasz pieniążek, dostajesz bilecik, bramka się otwiera i już. Proste. Przecież to funkcjonuje na innych płatnych parkingach....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.