27.10.2021/10:15

Prezes UOKiK sprawdza zasady działania aplikacji Glovo i Uber Eats. Klienci skarżą się na nieprawidłowe rozliczenia

Ze skarg napływających do UOKiK wynika m.in., że przedsiębiorcy mają problemy z rozliczaniem zamówień, a konsumenci nie dostają niezwłocznie zwrotu nadpłaty czy pieniędzy za niezrealizowane zamówienie – podał urząd, który teraz sprawdzi zasady, na jakich działają aplikacje do zamawiania jedzenia firm Glovo oraz Uber Eats.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nick 27.10.2021

    Sprawdziłbym formy zatrudnienia pracowników(stawki), a jeśli noszą znamiona umów o pracę to takie powinni otrzymać + kara dla ww korporacji.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także