01.03.2023 / 19:06
StoryEditor

Prezes UOKiK chce na nowo zdefiniować rolę Inspekcji Handlowej. Ma ona lepiej kontrolować handel w sieci i lepiej egzekwować sankcje

Pracownicy Inspekcji Handlowej, których głównym obowiązkiem jest kontrola jakości usług i towarów oferowanych w sklepach od stycznia br. zarabiają więcej (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa)
26 stycznia grupa posłów PiS w składzie: Anna Dąbrowska-Banaszek, Fryderyk Kapinos i Tadeusz Chrzan zwróciła do premiera Mateusza Morawickiego z interpelacją, w której wyraziła niepokój o dalsze prawidłowe funkcjonowanie Inspekcji Handlowej. Z odpowiedzi Tomasza Chróstnego można wnioskować, że w tym organie szykują się zmiany. Inspektorzy będą też lepiej zarabiać.

Pytania posłów sprowadzały się do tego, jak rząd zamierza zapewnić dalsze prawidłowe działanie Inspekcji Handlowej w związku ze znacznym uszczupleniem jej szer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.11.2025 / 14:59
StoryEditor
Kaufland ujawnia, jak będą działały automaty kaucyjne w sklepach sieci. Ma być wygodnie

Kaufland stawia na wygodę klientów, wprowadzając w swoich marketach automaty kaucyjne. Sieć ujawnia kulisy działania maszyn, które stanowią pierwszy etap efektywnego recyklingu i budowania gospodarki obiegu zamkniętego.

Nowoczesne pomieszczenia z automatami - wygoda i komfort przez cały rok

Automaty kaucyjne w marketach Kaufland znajdują się w specjalnie wyznaczonych, komfortowych po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2025 / 15:54
StoryEditor
Kaufland stawia na marki własne i wcale się tego nie wstydzi. Co tego dowodzi?
Marek Własny w kampanii reklamującej jedną z marek własnych sieci Kauflandu (fot. materiały prasowe)

Sieć Kaufland chce przekonać klientów do swoich marek własnych. Można nawet odnieść wrażenie, że chwali się tym, że są to jej własne brandy. Produkty K-Skąd Takie Dobre! promuje Marek Własny, który nie bez kozery dostał takie imię i nazwisko.

Sieć Kaufland (podobnie jak Lidl należąca do niemieckiej grupy Schwarz) chce zwiększyć udział marek własnych w swoich obrotach. Wskazują na to rozpoczęcie przez nią 5 listopad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. listopad 2025 22:03