01.04.2021/15:44

Producenci słodyczy wykazali się dużą ostrożnością przy tworzeniu oferty na tegoroczną Wielkanoc

Półki w sklepach z zalegającymi na nich słodyczami z wielkanocnej oferty były wiosną ubiegłego roku widokiem dość powszechnym. Dlatego planując ofertę na nadchodzące święta, producenci wykazali się większą ostrożnością i skoncentrowali na markach oraz wyrobach dobrze konsumentom znanych oraz bardziej uniwersalnych w charakterze.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także