18.09.2019/09:02

Produkt i cena coraz mniej istotne dla konsumentów. Kluczem staje się właściwe doświadczenie klienta

Badania wykazują, że już w 2020 r., w sprzedaży FMCG, ale nie tylko, klienci będą gotowi zapłacić więcej za nieco gorszy produkt niż u konkurencji pod warunkiem, że zostaną właściwie obsłużeni. Tworzenie jak najlepszego doświadczenia klienta staje się więc kluczem nie tylko do utrzymania lojalności konsumenta, ale też do przejęcia klientów utraconych.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.