26.08.2016/09:34

Produkty firmy Zbyszko w nowej identyfikacji wizualnej

3 Cytryny i 3 Pomarańcze to najpopularniejsze produkty marki Zbyszko. Inwestycja w nowe technologie oraz zmiana wizerunku linii przyniosła pozytywną reakcję rynku – swoją jakością napoje skutecznie konkurują z koncernową konkurencją i są cenione w różnych grupach wiekowych. Nową identyfikację dla puszek z napojami firmy Zbyszko zaprojektowała firma Czteryczwarte Brand Design.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.