26.08.2016/09:34

Produkty firmy Zbyszko w nowej identyfikacji wizualnej

3 Cytryny i 3 Pomarańcze to najpopularniejsze produkty marki Zbyszko. Inwestycja w nowe technologie oraz zmiana wizerunku linii przyniosła pozytywną reakcję rynku – swoją jakością napoje skutecznie konkurują z koncernową konkurencją i są cenione w różnych grupach wiekowych. Nową identyfikację dla puszek z napojami firmy Zbyszko zaprojektowała firma Czteryczwarte Brand Design.

Kolejnym etapem rozwoju marki jest rozszerzenie portfolio linii o puszki o pojemności 250 ml. Dzięki nowej formie marka otwiera się tym samym na kolejnych, młodszych konsumentów, a także różne okazje do spożycia (produkt „on the go”, idealny do plecaka czy torebki, do zabrania w podróż).

Jak podkreślają przedstawiciele firmy Czteryczwarte Brand Design podstawowym zadaniem przy pracy nad projektem było stworzenie opakowania, które będzie adresowane do młodych, żywiołowych i wesołych ludzi. Sam produkt jest mocno owocowy i gazowany, a dzięki puszce także poręczny.

Pomimo zmian pokoleniowych, wartości ważne dla młodych ludzi pozostają niezmienne. Zawsze liczy się przyjaźń, muzyka, poczucie szczęścia i zabawa. Tę intensywność i różnorodność życia chcieliśmy uchwycić przy projektowaniu opakowania. Z tego względu w centrum naszego projektu znalazła się trójka, w której umieściliśmy ilustracje charakteryzujące bogaty świat nastolatków.

Pomimo oryginalnego podejścia, design puszek koresponduje z butelkami – zachowany został unikalny kształt trójki oraz silnie nasycone tło oddające owocowy charakter produktu.

W czasie projektowania zostały uwzględnione również właściwości charakterystyczne dla puszki. W związku z tym obrys trójki posiada metaliczny efekt, a ikony w niej umieszczone lekko połyskują, co nadaje produktowi bardziej przestrzenny i dynamiczny wygląd.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.