Produkty Unilevera wracają na półki sklepów sieci Kaufland!
Produkty wytwarzane przez koncern Unilever powrócą na półki sklepów sieci Kaufland po rocznej nieobecności. Wszystko wskazuje na to, że długotrwały spór między obiema firmami dotyczący warunków handlowych wreszcie się zakończy.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
4 komentarze
-
18.11.2019
Do komentatora poniżej .
To ty pisz po polsku , Tytuł brzmiał ,, Unilever przeprosił się Kauflandem " Gdyby zrobili to wzajemnie to tytuł powinien brzmieć ,,Unilever z Kauflandem przeprosili się " Forma wieloosobowa , a nie jednoosobowa .Co do SJP to podajesz znaczenie słowa , ale używasz go w niewłaściwej formie osobowej . Możesz spytać swojej pani nauczycielki jęz. polskiego to ci to wytłumaczy . -
17.11.2019
Do Jarek6, czytaj uchem a nie brzuchem. Przeprosić SIĘ (a nie: przeprosić) to według SJP "wybaczyć sobie wzajemnie winy, przeprosić nawzajem jeden drugiego". Dotyczy dwóch stron a nie jednej.
-
17.11.2019
To nie Unilever przeprosił się z Kauflandem tylko Kaufland przeprosił się z Unileverem . Autor tego tytułu widać nie wie , albo nie rozumie , kto się obraził i przestał zamawiać towar . Chyba , że Kaufland ingerował w tytuł na portalu .
-
16.11.2019
mam nadzieję, że wprowadzonych alternatyw nie usuną z półek - natrafiłem na lepsze produkty
13