16.11.2019/08:32

Produkty Unilevera wracają na półki sklepów sieci Kaufland!

Produkty wytwarzane przez koncern Unilever powrócą na półki sklepów sieci Kaufland po rocznej nieobecności. Wszystko wskazuje na to, że długotrwały spór między obiema firmami dotyczący warunków handlowych wreszcie się zakończy.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Jarek6 18.11.2019

    Do komentatora poniżej .
    To ty pisz po polsku , Tytuł brzmiał ,, Unilever przeprosił się Kauflandem " Gdyby zrobili to wzajemnie to tytuł powinien brzmieć ,,Unilever z Kauflandem przeprosili się " Forma wieloosobowa , a nie jednoosobowa .Co do SJP to podajesz znaczenie słowa , ale używasz go w niewłaściwej formie osobowej . Możesz spytać swojej pani nauczycielki jęz. polskiego to ci to wytłumaczy .

  • Do Jarek6 17.11.2019

    Do Jarek6, czytaj uchem a nie brzuchem. Przeprosić SIĘ (a nie: przeprosić) to według SJP "wybaczyć sobie wzajemnie winy, przeprosić nawzajem jeden drugiego". Dotyczy dwóch stron a nie jednej.

  • Jarek6 17.11.2019

    To nie Unilever przeprosił się z Kauflandem tylko Kaufland przeprosił się z Unileverem . Autor tego tytułu widać nie wie , albo nie rozumie , kto się obraził i przestał zamawiać towar . Chyba , że Kaufland ingerował w tytuł na portalu .

  • klient Kauflandu 16.11.2019

    mam nadzieję, że wprowadzonych alternatyw nie usuną z półek - natrafiłem na lepsze produkty

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.