26.07.2016 / 14:00
StoryEditor

Projekt ustawy regulującej relacje sieci z dostawcami jest już w Sejmie

Planowana ustawa nie wejdzie w życie przed 2017 r., o ile nie ulegnie zmianie vacatio legis przewidziane w projekcie (fot. Pixabay/CC0)
Projekt ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwemu wykorzystywaniu przewagi kontraktowej w obrocie produktami rolnymi i spożywczymi od poniedziałku 25 lipca jest już w Sejmie i został skierowany do Biura Legislacyjnego izby niższej. Wcześniej, w minionym tygodniu, projekt zaakceptowany został przez Radę Ministrów.

Autorzy projektu, czyli Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, podkreślają, że celem proponowanej legislacji jest wyeliminowanie nieuczciwych praktyk handlowych na każdym etapie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 18:56
StoryEditor
Drogerie DM w Polsce: Trzy lata ekspansji i ambitne plany rozwoju
Sklep sieci drogerii DM w Polsce

DM Drogerie Markt, największa pod względem sprzedaży sieć drogerii w Europie, rozpycha się na polskim rynku. Po trzech latach obecności w Polsce, firma ogłasza ambitne plany dalszej ekspansji, stawiając na rozwój sieci sklepów stacjonarnych oraz innowacyjną strategię omnichannel.

Drogerie DM chcą podbić całą Polskę

Sieć DM rozpoczęła działalność w Polsce w kwietniu 2022 roku. Dziś, w październiku 2025 roku, siec ma 66 drogerii w Polsce. Ostatnie ot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 16:04
StoryEditor
Francesco Mutti, prezes Mutti: Nie koncentrujemy się na pozycjach rynkowych. Te są wynikiem dobrze wykonanej pracy
Naszym priorytetem jest umocnienie pozycji w Europie, ze szczególnym uwzględnieniem kilku kluczowych rynków, takich jak Polska oraz szerszy region CEE.- mówi Francesco Mutti (fot. Giacomo Terracciano Studio)

Mutti jest liderem rynku produktów pomidorowych w Europie. Prezes firmy, Francesco Mutti, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl zdradza plany jej dalszej zagranicznej ekspansji, które obejmują także Polskę. Wyjaśnia, dlaczego Mutti zdecydowało się wejść na nasz rynek oraz opisuje jego specyfikę. Mówi o sytuacji w kategorii przetworów pomidorowych oraz o tym, dlaczego marki własne są wyzwaniem dla takich graczy jak Mutti.

Z tego tekstu dowiesz się:

  • Jak wyglądają plany i priorytety zagranicznej ekspansji firmy Mutti?
  • Jakie miejsce w strategii Mutti zajmuje Polska? 
  • Dlaczego firma Mutti ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. październik 2025 01:24