20.11.2017/13:01

Promo Market - rusza nowa sieć hard dyskontów. Jest taniej niż w Biedronce czy Lidlu [GALERIA]

W połowie października w Piotrkowie Trybunalskim otwarty został pierwszy w Polsce sklep Promo Market. To nowa sieć rozwijana przez firmę Big Brands Group, importera i eksportera żywności. Koncept placówki jest bardzo nietypowy - Promo Market ma być połączeniem hard dyskontu z hurtownią cash&carry. Początkowo powstawać ma ok. 10 takich sklepów rocznie.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

13 komentarzy

  • Maxi 23.08.2020

    Nawet nie wiedziałem że w Piotrkowie Intermarche zamknęli, wcześniej W-wa,Ustka, chyba Słupsk czy coś jeszcze zniknęło.

  • ida 17.01.2018

    Jestem mieszkanką Piotrkowa.Jestem bardzo zadowolona z zakupów w tym markecie.Jest dobrze położony , ma atrakcyjne ceny i bardzo ciekawy asortyment.Robię tam zakupy raz w tygodniu.Życzę powodzenia .

  • Klient 21.11.2017

    Amela34 co tam jest za drogo? Jeśli porównujesz te same rzeczy z Niemiec i zrobione na nasz kraj to sprawdź jakość a wyjdzie ci taniej. Podam pierwszy lepszy przykład. Płyn fairy. Cena owszem ta sama co co w Lidlu czy innym markecie. Różnica taka że to opakowanie 0.9 l a w dyskoncie 0.65l. teraz porównaj co wychodzi taniej. O jakości już wcześniej wspominałem.

  • Ut 21.11.2017

    @babkar Przeciez w tekście jest napisane że produkty świeże są/będą w sklepie...

  • amela34 21.11.2017

    Jak szybko powstał tak szybko zostanie zamknięty! Zero wyboru , ceny bardzo wysokIE!!!

  • Michał 21.11.2017

    Za małe miasto i za biedne jak na taki sklep. Owszem produkty markowe tańsze niż w dyskontach a klient nie pojedzie do tego marketu po 2-3 rzeczy. Za ile miesięcy zjawi się taki klient który kupi proszek w dobrej cenie z Niemeic 6.5kg? Za 4-6 miesięcy!!!!. Jezli nie wprowadzą podstawowej żywności to niestety padną. Ale to nie my klienci powinniśmy podpowiadac co mają zrobic a kierownicy, dyrektorzy itd w końcu biorą za to niezlą kasę.
    Dlaczego Lidle i Biedronki wyrastaja jak grzyby po deszczu? Bo jest najtaniej!!!. Polak nie patrzy że są mniejsze opakowani i gorszej ajkosci tylko leci tam gdzie ma taniej. Mimo wszystko życzę powodzenia

  • babkar 21.11.2017

    pytanie czy klient będzie odwiedzał sklep bez świeżej żywności, mięsa, warzyw i pieczywa... pewnie tak ale raz na kilka tygodni? zobaczymy...

  • Piotrkowy 21.11.2017

    Ten sklep to chyba jakiś żart. Zero wyboru a gdzie te niskie ceny ?

  • kpt 20.11.2017

    Sklep nie stanie się "codziennym" ani nawet "tygodniowym" - raczej "miesięczny" a to za mało aby stać się rentownym. Początkowy ruch - efekt nowości. 1000SKU to za mało aby przyciągnąc detal.

  • icza 20.11.2017

    zero szans na powodzenie

  • Weroniczna 20.11.2017

    Jestem bardzo ciekawa rezultatów. Doradcy klienta to rzecz zupełnie nowa w Polsce:) życzę powodzenia.

  • stas 20.11.2017

    super w koncu cos nowego

  • sc07 20.11.2017

    Bardzo dobra wiadomość! mowe, świeże spojrzenie na biznes w Naszym kraju! mysle ze warto dać szanse!

    powodzenia!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.