14.11.2016/10:16

Promocja Tesco podobna do tej Lidla, ale bez nadużyć ze strony klientów

Tesco promuje swoje marki własne z pomocą dedykowanego programu już od dwóch lat. Zakończenie akcji przewidziano na 31 grudnia tego roku. Choć regulamin promocji Tesco jest bardzo podobny do słynnej promocji Lidla, jak dotąd nie było sygnałów o jego nadużywaniu przez klientów - podaje serwis finanse.wp.pl.

Jak czytamy w regulaminie akcji Tesco "100 proc. gwarancja satysfakcji produktów marki TESCO polega na tym, że jeśli produkt pod marką Tesco nie spełni oczekiwań klientów, może on być zwrócony w ramach gwarancji satysfakcji do 30 dni od daty zakupu, bez względu na powód".

Zwracać można produkty marek własnych z wyłączeniem alkoholu, ubrań oraz tzw. non-foodu, czyli zabawek, książek, sprzętu rtv.

Oddawany w ramach reklamacji w Tesco produkt może być otwarty i częściowo zużyty. Tymczasem w Lidlu oddać można było nawet puste opakowanie. Jak precyzują przedstawiciele sieci "produkt może być otwarty, aby pozostała jego pewna ilość, co pomoże nam poznać powody ewentualnego niezadowolenia".

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.