07.04.2020/12:55

Promocje w czasach zarazy, czyli jak ściągnąć klientów do sklepów gdy nie wypada tego robić?

To problem, przed którym stanęły niemal wszystkie sieci handlowe: zarówno spożywcze, jak i przemysłowe. Komunikacja reklamowa – tak żywa wiosną i przed świętami – musiała się w tym roku diametralnie zmienić. Jak radzą sobie z tym wyzwaniem detaliści? Teoretycznie są przygotowani, a jak to wygląda w praktyce?

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Praktyk 10.04.2020

    latwo powiedziec nie robic, promocji jak spadaja obroty i marza (product mix jest niskomarzynalny),dostawcy chca platnosci z gory albo w 3 dni...

  • Klient 08.04.2020

    Jak to się ma do zalecenia Rządu siedzieć wdomu?

  • D. 07.04.2020

    Nie powinno sie teraz robic promocji!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.