Promocje w czasach zarazy, czyli jak ściągnąć klientów do sklepów gdy nie wypada tego robić?
To problem, przed którym stanęły niemal wszystkie sieci handlowe: zarówno spożywcze, jak i przemysłowe. Komunikacja reklamowa – tak żywa wiosną i przed świętami – musiała się w tym roku diametralnie zmienić. Jak radzą sobie z tym wyzwaniem detaliści? Teoretycznie są przygotowani, a jak to wygląda w praktyce?
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
3 komentarze
-
10.04.2020
latwo powiedziec nie robic, promocji jak spadaja obroty i marza (product mix jest niskomarzynalny),dostawcy chca platnosci z gory albo w 3 dni...
-
08.04.2020
Jak to się ma do zalecenia Rządu siedzieć wdomu?
-
07.04.2020
Nie powinno sie teraz robic promocji!
12