23.05.2013/14:18

Przed wakacjami będzie 2000. Odido

Organizowane przez Makro Cash & Carry Odido jest od dwóch lat najszybciej rozwijającą się franczyzową siecią spożywczą w Polsce.

W ub.r. niemiecki hurtownik pozyskał 950 sklepów i był to wzrost o ponad 120 proc. w porównaniu do 2011 roku. Odido z 1950 placówkami jest obecnie trzecią pod względem liczebności siecią spożywczą nad Wisłą. Otwarcie jubileuszowego, 2000. sklepu nastąpi jeszcze przed wakacjami. Detaliści chcący przystąpić do sieci Makro muszą prowadzić samoobsługowe sklepy (w przypadku ladowych kluczowa będzie zgoda na przebudowę), a po wejściu mieć w ofercie minimum 175 produktów marek własnych niemieckiego hurtownika (Aro i Fine Food). Wejście do sieci jest darmowe, uczestnictwo kosztuje 100 zł rocznie, a wyjście nie wiąże się z żadnymi kosztami; obowiązuje miesięczny termin wypowiedzenia. Detaliści przystępujący do miękkiej franczyzy Makro przechodzą darmowe szkolenia z zakresu asortymentu i polityki cenowej, merchandisingu oraz profesjonalnej obsługi klienta.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.