07.02.2023 / 08:55
StoryEditor

Przedsiębiorcy oczekują od UOKiK-u jasnych wytycznych w sprawie oznaczania "omnibusowych" cen

Nowe oznaczenie cen produktów promocyjnych w sklepach Biedronka. Cena regularna i cena referencyjna (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Konieczne jest wspólne wypracowanie wytycznych dotyczących oznaczania cen. Interpretacja przepisów dotyczące prezentowania obniżek przez UOKiK budzi wiele kontrowersji. Dlatego przedsiębiorcy i prawnicy chcą dialogu w tej sprawie.

Przepisy dyrektywy Omnibus, które weszły w życie z początkiem 2023 roku są różnie interpretowane przez detalistów. W konsekwencji prezes UOKiK skontrolował około 40 sklepów inte...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 20:19
StoryEditor
Biedronce skończyły się Biedroniaki. Co klienci dostaną w zamian i czy będzie kolejna dostawa?
Dlaczego w sklepach Biedronki zabrakło Biedroniaków? Kiedy w Biedronkach będą nowe maskotki?

Ze sklepów Biedronka zniknęły stoiska z Biedroniakami. Ze słów pracowników placówek dyskontera wynika, że maskotek zamówiono zbyt mało w stosunku do ogromnego zapotrzebowania. Biedronka chce jednak zadośćuczynić zawiedzionym dzieciakom i rozdaje vouchery, co za nie będzie można dostać?

Biedroniaki zniknęły z półek. Klienci odbijają się od kas

Jeszcze 14 listopada w sklepach Biedronka zamian za zakupy można było odebrać naklejki, ale zabawek za wypełnio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.11.2025 / 09:08
StoryEditor
Burger King rusza z nową kampanią marketingową. Sieć idzie pod prąd rynkowych trendów

Burger King uruchomił od 18 listopada nową kampanię marketingową "Nie każdy musi być drwalem - i całe szczęście. Burger Każdego". Sieć akcentuję swoją "ikoniczną" propozycję – Whoppera, komunikując się z konsumentami w niestandardowy sposób.

– Co roku premiera jednej limitowanej pozycji w menu konkurenta, rozgrzewa internet do czerwoności tak, że staje się sezonowym „momentem kulturowym”. Większość marek próbuje wte...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. listopad 2025 12:23