28.10.2020/19:44

Biznes zaczyna „mówić” w sprawie strajku kobiet

Sieć Super-Pharm poinformowała na swoim profilu na Facebooku, że „Wspiera bezpieczeństwo kobiet”. To pierwszy tak duży podmiot z handlowej branży, który zdecydował się zająć stanowisko w sprawie protestów, jakie odbywają się na ulicach wielu polskich miast.

W ramach akcji zorganizowanej przez Super-Pharm każda kobieta, która przyjdzie do drogerii tej sieci w dniach od 28 do 30 października otrzyma za darmo maseczką ochronną. Maseczka co prawda jest neutralna i nie ma na niej błyskawicy – symbolu strajku, ale inicjatywa niewątpliwie jest znakiem poparcia dla protestujących. 

Jak donosi portal businessinsider.com.pl, o wsparciu kobiet, które nie zgadzających się z wyrokiem Trybunału Konstytucyjnego poinformował też dziś mBank, publikując na platformach społecznościowych grafikę z hasłem "Wspieramy" i zdjęciami kobiet. Rzecznik banku poinformował, że pracownice biura prasowego zdecydowały się dziś wziąć wolne, a on stara się je zastąpić. Z kolei sieć kawiarni Green Caffe Nero opublikowała we wtorek na swojej stronie zdjęcie kawy z symbolem błyskawicy. Stanowisko w sprawie zajęła też znana warszawska sieć cukierni Lukullus, która wprowadziła do oferty napoleonki udekorowane błyskawicą i poinformowała, że dochód ze sprzedaży tych ciastek uzyskany do końca 2020 roku przeznaczy na Strajk Kobiet. 

Na gesty poparcia zdecydowało się też wiele mniejszych podmiotów. Są wśród nich sklepy z meblami i artykułami do domu, butiki z odzieżą, ale też rodzinne firmy produkcyjne. 

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Polska 04.12.2020

    Zanotowane...wspieracie antypolskie działania V kolumny

  • mw 29.10.2020

    Brawo!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także