24.04.2013/10:57

Przybędzie produktów z logo sieci

Supermarkety szukają pomysłu na walkę z dyskontami. Toczyć się ona będzie m.in. na polu marek własnych – podaje „Puls Biznesu”.

Firma doradcza AT Kearney szacuje, że w ubiegłym roku marki własne zapewniały 21 proc. sprzedaży sieci handlowych, a w tym roku ich udział wzrośnie do 23,7 proc. To prawie dwa razy więcej niż jeszcze w 2007 roku, ale wyraźnie mniej niż na zachodzie Europy (Francja – 30 proc., Niemcy – 40 proc., Wielka Brytania – 47 proc.). W dyskontach pod marką własną sprzedawanych jest nawet 60 proc. produktów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.