27.08.2021 / 17:31
StoryEditor

Przychody Czerwonej Torebki wzrosły o ponad 540 proc.!

Plac Czerwona Torebka to pozostałość po pierwszym pasażu handlowym Czerwona Torebka, które powstało w Warszawie przy ulicy Głębockiej (wiadomoscihandlowe.pl/AK)
W I półroczu 2021 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki Czerwona Torebka osiągnęły poziom ponad 19 mln zł w porównaniu do 2,9 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. Oznacza to wzrost o ponad 16 mln zł i odpowiednio 540,46 proc.

W I półroczu 2021 roku koszty własne sprzedaży spółki Czerwona Torebka wyniosły 13,5 mln zł i były o 259,15 proc. wyższe od kosztów poniesionych w analogicznym okresie 2020 roku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2025 / 11:40
StoryEditor
Biedronka w górę, Żabka w dół, a liderem... Oto ranking najlepszych sprzedawców w Polsce według klientów

W badaniu EY-Parthenon ponad 3,5 tys. polskich konsumentów oceniało detalistów z czterech kluczowych segmentów: artykuły spożywcze i produkty pierwszej potrzeby, zdrowie i uroda, dom i ogród oraz sprzęt AGD i RTV. W tegorocznej, trzeciej edycji po raz pierwszy uwzględniono również sklepy z odzieżą i sprzętem sportowym. Oto lista laureatów.

Analiza trendów z ostatnich lat ujawniła pewną polaryzację w sektorze handlu detalicznego. Na rynku wyłania się wąska grupa wiodących detalistów, którzy systematycznie inwestują...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 12:05
StoryEditor
Lokalny Rolnik z nową stroną i nowymi dostawcami. Co się zmieniło?
Lokalny Rolnik z nową stroną i nowymi dostawcami. Co się zmieniło? (fot. Lokalnyrolnik.pl)

Sklep internetowy LokalnyRolnik.pl uruchomił nową wersję swojej platformy zakupowej. Nowa strona ma znacznie ułatwiać zakupy lokalnych produktów i zapewnić klientom lepsze doświadczenia zakupowe. Na czym polegają zmiany w platformie?

W artykule przeczytasz:

  • Jak wygląda platforma Lokalny Rolnik w nowej odsłonie?
  • Kamil Kopania: chcemy ułatwić zakupy produktów od lokalnych rolników
  • Nowi dostawcy i poszerzona oferta Lokalnego Rolnika
  • Jaka jest minimalna wartość zamówienia i jak wygląda dostawa? 
  • Lokalny Rolnik w grupie mamyito.pl

Jak wygląda platforma Lokalny Rolnik w nowej odsłonie?

Nowa strona Lokalnego Rolnika wyróżnia się bardziej przejrzystym i intuicyjnym interfejsem. Użytkownicy zyskali również nowy formularz zamówień, który umożliwia łatwe dodawanie i modyfikowanie zamówień. Spółka podkreśla, że zmiana strony to ważny krok w rozwoju marki.

Deweloperzy przy projektowaniu nowej strony Lokalnego Rolnika postawili na trzy aspekty:

  • Szybsze składanie zamówienia – użytkownik łatwiej doda do koszyka wybrane produkty.
  • Łatwe powtarzanie zakupów – użytkownicy mogą skorzystać z opcji powtórzenia wcześniejszych zamówień i ich modyfikacji.
  • Nowoczesny, przejrzysty wygląd całej platformy, która jest teraz bardziej intuicyjna.

Kamil Kopania: chcemy ułatwić zakupy produktów od lokalnych rolników

– Nasza misja od zawsze polega na wspieraniu małych producentów i umożliwianiu klientom dostępu do zdrowej, naturalnej żywności – mówi Kamil Kopania, dyrektor generalny Lokalnego Rolnika.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2025 07:37