25.10.2021 / 00:23
StoryEditor

Przyjęta przez PE nowa strategia „Od pola do stołu” ma zapewnić konsumentom w UE lepszą żywność

Największymi beneficjentami pandemii spośród wszystkich formatów spożywczego handlu stacjonarnego okazały się dyskonty (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Państwa unijne potrzebują wiążących celów, jeżeli chodzi o ograniczanie ilości pestycydów. Muszą także dokonać przeglądu norm dobrostanu zwierząt i przeznaczyć więcej gruntów pod uprawy ekologiczne. Jednocześnie rolnicy muszą otrzymywać uczciwą część zysków z żywności produkowanej w sposób zrównoważony – to tylko niektóre założenia przyjętej przez Parlament Europejski nowej strategii „Od pola do stołu”. Rezolucję przyjęto stosunkiem głosów 452 do 170, 76 posłów wstrzymało się od głosu.

Posłowie chcą zmodyfikować unijne systemy żywnościowe, aby wytwarzać zdrowszą żywność, zagwarantować jej podaż, zapewnić rolnikom uczciwy dochód i zmniejszyć ślad środowiskowy r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 09:52
StoryEditor
Znana sieć sklepów z nowym magazynem. Inwestycja otwiera drogę do ekspansji
Stokrotka otwiera nowy magazyn w Olsztynie. Inwestycja otwiera drogę do ekspansji (fot. Stokrotka Polska)

Sieć sklepów Stokrotka właśnie otworzyła nowy magazyn w Olsztynie. Ma on poprawić logistykę i zaopatrzenie sklepów w regionie. – Jest to impuls do jeszcze efektywniejszego wzrostu – mówi dyrektor logistyki Stokrotki.

W artykule przeczytasz:

  • Nowy magazyn Stokrotki w Olsztynie ma ponad 3800 mkw
  • Nowoczesne rozwiązania w magazynie Stokrotki w Olsztynie
  • Łukasz Barański: nowy magazyn to imp...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 14:44
StoryEditor
MOL przejmuje sieć blisko 100 stacji paliw w Polsce. To duże wzmocnienie węgierskiej firmy
Stacje MOL i Slovnaft w Polsce, fot. MOL

MOL Polska sfinalizowała przejęcie spółki Slovnaft Polska, działającej na hurtowym rynku paliw od 1997 roku, która zarządza w naszym kraju siecią 90 punktów partnerskich. Dzięki tej transakcji MOL wzmacnia swoją pozycję w Polsce, integrując biznes hurtowy i detaliczny w ramach jednej spółki.

MOL łączy biznes detaliczny i hurtowy

Zarówno MOL Polska, jak i Slovnaft Polska należą do Grupy MOL. Dzięki połączeniu biznesu hurtowego Slovnaft Polska z działalnością detal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 04:36