27.09.2017/11:12

Przykład działania skrojonego na miarę franczyz - od Eurocash Dystrybucja. Loteria "Sięgnij po 100 000 zł"

Eurocash Dystrybucja to lider na rynku dystrybucyjnym w Polsce. Oprócz niezależnych detalistów wspiera także sieci franczyzowe, takie jak: Groszek, Euro Sklep, Gama czy Lewiatan. Trzy z nich wzięły ostatnio udział w loterii zdrapkowej, która spotkała się z ogromnym zainteresowaniem konsumentów. To pierwsza taka loteria konsumencka „skrojona na miarę” i zorganizowana przez Eurocash Dystrybucja.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • cyganski 28.09.2017

    Poszli w temat media experta tylko pod postacią zdrapek. No i tam są wyższe nagrody na zakup

  • Serdeczny 28.09.2017

    Eurocash i jego franczyzy są skrojone tylko dla nich. Jeżeli chodzi o drugą stronę czyli franczyzobiorcę to już tak nie jest. Narzucanie niekonkurencyjnych cen to norma w ich sieciach. Najlepszym przykładem są delikatesy centrum gdzie franczyzobiorca inwestuje duże pieniądze a Eurocash traktuje go jak kierownika sklepu, narzuca niesprawdzone rozwiązania i w praktyce okazuje się że nie przynoszą żadnego efektu. W najlepszym razie bo jest też tak że obniżają sprzedaż. Nie wchodźcie w to bagno. To jest prosta droga do bankructwa. Eurocash nie współpracuje z franczyzobiorcami on stara się ich tylko wydoić.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.