13.09.2018/13:05

Przyspiesza transformacja rynku hurtowego w Polsce. Dla wielu firm to potężne wyzwanie!

Wraz ze wzrostem udziału rynkowego sieci międzynarodowych oraz rozwojem sieci lokalnych hurt w Polsce musiał zmieniać swoje sposoby działania, gdyż dotychczasowe formy działalności przestawały być efektywne finansowo. W zależności od pozycji na rynku i głównej swojej działalności zmiany te były i są prowadzone w różnych kierunkach strategicznych. Zmiany, które zachodzą obecnie w sektorze hurtowym będą miały wpływ na ostateczny kształt rynku hurtowego w przyszłości.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Zuzanna 07.10.2018

    Niewiele się zmieni póki hurtownie nie zmienią podejścia do klienta z znanego z początku lat dziewięćdziesiątych, w których nadal wiele hurtowni trwa - papierek i klient petent - na współczesny dostosowany do wyedukowanego klienta, wychowanego już na Allegro, dostępności wielu ofert, niekoniecznie nastawionego na najniższą cenę, ale również interakację z hurtownią, szybką dostawę, elastyczność. To droga jedynie przez e-commerce i inne narzędzia dostępne kanałami elektronicznymi. A z tym w hurtowniach bardzo kiepsko.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.