13.09.2018/13:05

Przyspiesza transformacja rynku hurtowego w Polsce. Dla wielu firm to potężne wyzwanie!

Wraz ze wzrostem udziału rynkowego sieci międzynarodowych oraz rozwojem sieci lokalnych hurt w Polsce musiał zmieniać swoje sposoby działania, gdyż dotychczasowe formy działalności przestawały być efektywne finansowo. W zależności od pozycji na rynku i głównej swojej działalności zmiany te były i są prowadzone w różnych kierunkach strategicznych. Zmiany, które zachodzą obecnie w sektorze hurtowym będą miały wpływ na ostateczny kształt rynku hurtowego w przyszłości.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Zuzanna 07.10.2018

    Niewiele się zmieni póki hurtownie nie zmienią podejścia do klienta z znanego z początku lat dziewięćdziesiątych, w których nadal wiele hurtowni trwa - papierek i klient petent - na współczesny dostosowany do wyedukowanego klienta, wychowanego już na Allegro, dostępności wielu ofert, niekoniecznie nastawionego na najniższą cenę, ale również interakację z hurtownią, szybką dostawę, elastyczność. To droga jedynie przez e-commerce i inne narzędzia dostępne kanałami elektronicznymi. A z tym w hurtowniach bardzo kiepsko.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.