25.06.2018/08:24

Punkty odbioru przesyłek zmieniają się w... przymierzalnie

Nowy pomysł DPD na przyciągnięcie klientów. W punktach odbioru przesyłek firmy stworzono sieć przymierzalni - pisze Rzeczpospolita.

Pojawienie się przymierzalni oznacza, że osoby, które kupiły obuwie lub ubrania, mogą od razi przymierzyć towar i w przypadku niezadowolenia, od razu go zwrócić. W tym momencie działają cztery pilotażowe programy.

Wyniki pilotażu są pozytywne. Firma chce uruchomić przymierzalnie w kolejnych lokalizacjach. Zdaniem ekspertów to ciekawy i niedrogi eksperyment, choć szanse na jego przyjęcie są niewielkie - w wielu sklepach oferują nawet 30-dniowy okres darmowego zwrotu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.