Purella Superfoods – czas na e-commerce i rozwój digital
W listopadzie otrzymaliśmy nagrodę E-Gazele od Puls Biznesu w kategorii najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce w kategorii e-commerce. To niezwykłe wyróżnienie dla nas. Choć jesteśmy dopiero na początku naszej drogi i przed nami jeszcze wiele pracy.
Od kilkunastu lat „Puls Biznesu” publikuje prestiżowy ranking „Gazele Biznesu”, gromadzący wyniki najdynamiczniej rozwijających się firm z sektora MŚP działających w „tradycyjnej” gospodarce. E-gazele biznesu to ranking najdynamiczniej rozwijających małych i średnich firm w kategorii e-commerce. Ranking „e-Gazel Biznesu”, został opublikowany po raz pierwszy w 2014 r. i skupia firmy, które najlepiej radzą sobie z handlem internatowym.
Purella została liderem regionu w województwie mazowieckim, natomiast w rankingu ogólnopolskim zajęliśmy drugie miejsce.
E-commerce stanowi dla nas coraz ważniejszy kanał sprzedaży, a my dokładamy wszelkich starań, aby nasi konsumenci mieli dostęp do naszych produktów nie tylko w sklepach tradycyjnych, ale również szerokim onlinie.
Digitalizacja biznesu i rewolucja technologiczna 4.0 to już nie nowy trend, a raczej obowiązujący standard w biznesie. Dlatego też działania zakresie przejścia do aktywności online rozpoczęliśmy jeszcze w zeszłym roku, przed pandemią, tworząc jasną strategię rozwoju i jakie cele chcemy osiągnąć. To pozwoliło nam na przystosowanie naszych operacji do obsługi zamówień i konsumentów w innym modelu niż ten, w którym funkcjonowaliśmy do tej pory, a więc kanale nowoczesnym.
Obecnie e-commerce to dla Purella nie tylko sprzedaż przez sklep internetowy. Chcemy tworzyć miejsce, w którym nasi konsumenci mają bezpośredni kontakt z nami i naszymi markami (Purella Superfoods i BeRAW). Dlatego jesteśmy z nimi właściwie w stałym kontakcie przez całą dobą za pomocą mediów społecznościowych Facebook, Instagram, odpowiadając na pytania na naszym czacie i rozwiązując ich problemy związane z odpowiednim odżywianiem i dietą. Nasz główny cel to uzyskanie możliwie najwyższego zadowolenia naszych klientów z produktów i stworzenie unikalnych relacji. Już w najbliższych dniach będziemy wdrażać kolejne rozwiązania, które są wyjściem naprzeciw oczekiwaniom naszych konsumentów, a więc specjalne zestawy prezentowe, personalizacja czy możliwość zakupów w systemie subskrypcyjnym.
Nagroda od Puls Biznesu to dla nas kolejna bardzo duża motywacja i potwierdzenie, że działania, które podejmujemy, zmierzają w dobrym kierunku. Jednakże nie zwalniamy tempa i chcemy dalej skalować biznes nie tylko na rynku polskim, ale również na rynkach zagranicznych, gdzie już teraz nasze produkty cieszą się dużym zainteresowaniem, szczególnie w krajach takich jak Niemcy, Wielka Brytania czy Skandynawia. Cel na przyszły rok to potrojenie sprzedaży w online, a także dalsza inwestycja w nowe technologie.
0 komentarzy
-
PRZEMYSŁ I PRODUCENCI
7