21.09.2020/09:07

Purella Superfoods wspiera profilaktykę raka piersi i przeznacza 5 proc. ze sprzedaży na pomoc dla kobiet

Październik, już od wielu lat uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. W tym szczególnym okresie szeroko promuje się i otwarcie rozmawia na temat profilaktyki i diagnostyki nowotworów piersi oraz nowoczesnych metod leczenia tego schorzenia. Purella Superfoods dołącza do grona wspierających profilaktykę raka piersi i pod hasłem #PURELLAPOMAGA wspiera różnego rodzaju inicjatywy społeczne. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest uleczalna. Taka świadomość może uratować życie!

#THINKPINK - BATON BeRAW - PRODUKT Z RÓŻOWĄ WSTĄŻKĄ!

Baton BeRAW - THINKPINK (fot. materiał partnera)

Różowa Wstążka to międzynarodowy symbol walki z rakiem piersi. Jest też motywem  produktów wspierających „Różowy październik”, z których zysk przeznaczany jest na zwiększenie świadomości kobiet w kwestii profilaktyki raka piersi oraz zwiększenia dostępu do badań profilaktycznych.

Z okazji Różowego Października Purella Superfoods przygotowała dedykowany, limitowany produkt z różową wstążką, ze sprzedaży którego 5 proc. zostanie przeznaczone na Fundację „OnkoCafe Razem Lepiej„ i dalej na rzecz kobiet zmagających się z zaawansowanym rakiem piersi.

Rak piersi znajduje się w centrum uwagi naszej fundacji od początku jej istnienia. Moje własne doświadczenia onkologiczne posłużyły najpierw jako inspiracja do wsparcia innych kobiet znajdujących się w podobnej do mojej sytuacji, później - do podjęcia różnych inicjatyw świadomościowych i edukacyjnych” – mówi Anna Kupiecka, prezes Fundacji OnkoCafe – Razem Lepiej i dodaje: – „Problem raka piersi jest dla nas bardzo ważny również z uwagi na wagę problemu - to jeden z najczęściej występujących wśród kobiet typów nowotworu. Mimo pojawiających się na świecie nowych możliwości diagnostyki i terapii, w Polsce wykrywalność, dostępność i warunki leczenia oraz rehabilitacji pacjentek z rakiem piersi wciąż pozostawiają wiele do życzenia. Znaczenie ma każde działanie na rzecz wczesnej wykrywalności i lepszej terapii raka piersi, dlatego w kampanię #PURELLAPOMAGA włączamy się z prawdziwą przyjemnością i pełnym zaangażowaniem.

Anna Starmach i Ewa Chodakowska (fot. materiał partnera)

Do działań jak zawsze angażujemy wszystkie nasze środki, partnerów i ambasadorów Purella. W akcji wezmą udział Ania Starmach i Ewa Chodakowska, które będą mówić o problemie, jakim jest rak piersi i jego profilaktyce, aby przyczynić się do wzrostu świadomości społecznej. 

Produkty będą dostępne we wszystkich sklepach sieci Rossmann, Carrefour, Auchan oraz na stacjach Shell, Lotos i sklepach on-line: BeBIO, Frisco czy Allegro.

Od początku moich działań nadrzędnym celem jest wsparcie kobiet na każdej płaszczyźnie ich życia. Motywuję i zachęcam je do aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia, które są fundamentem zdrowia. Aktywnie angażuję się w akcję #stopprzemocy, której celem jest realna pomoc kobietom. Teraz wspólnie z Purella wykonujemy kolejny krok i podejmujemy działanie, by wspierać kobiety w walce z nowotworem piersi - mówi Ewa Chodakowska.

Partnerem merytorycznym kampanii będzie również Fundacja „PROFILAKTYKA”,  która wraz ze swoimi ekspertami pomoże nam w komunikacji odnośnie profilaktyki antynowotworowej, pełniącej bardzo ważną rolę przy zapobieganiu tej chorobie.

Dzięki prowadzonym od wielu dekad badaniom naukowym wiadomo, że zdrowy tryb życia oraz przestrzeganie kilku prostych zasad może ograniczyć nasze ryzyko zachorowania na nowotwór. Jedna z tych zasad brzmi: bierz udział w regularnych badaniach przesiewowych. Rak piersi to najczęściej występujący nowotwór złośliwy u kobiet, a tylko 5-10% ma charakter dziedziczny. Nasze codzienne wybory mogą zmniejszyć, lub zwiększyć ryzyko jego wystąpienia. Niech każdy z nas będzie osobiście zaangażowany w sprawy własnego zdrowia, a unikniemy nawet połowy zachorowań na nowotwory, zaś pozostałe wykryjemy na tyle wcześnie, że możliwe będzie ich wyleczenie. "Lepiej zapobiegać niż leczyć” - proste zdanie, o którym pamiętajmy codziennie. Także w październiku. – Dr Tomasz Gruziel, Fundacja Profilaktyka

Zapraszamy na stronę akcji: www.purellapomaga.pl, gdzie będzie można kupić produkty od 22 września.

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także