21.10.2013/11:54

Pyszne risotto na spotkaniu Podravki

Dziennikarze i blogerzy kulinarni tłumnie stawili się w malowniczo położonej nad brzegiem Wisły stołecznej restauracji Boathouse na spotkaniu zorganizowanym przez właściciela marek Podravka i Warzywko. Prezes Podravki Polska Maciej Tomaszewski opowiedział tam o wywodzącym się z Chorwacji przedsiębiorstwie, którego produkty od lat dostępne są w wielu krajach Europy, oraz przedstawił pozycję producenta na naszym rynku. Hanna Dulczewska, senior brand manager Podravki, zaprezentowała nowości, które właśnie trafiły na rynek (jest ich w sumie dziesięć – pięć smakowych wariantów Vegety oraz tyle samo produktów z linii Vegeta Natur w zmienionych opakowaniach). Zapowiedziała też silną kampanię marketingową m.in. w wiodących stacjach TV. Spoty będą emitowane aż do początku grudnia. Atrakcją był kulinarny show w wykonaniu znanego kucharza Tomasza Jakubiaka. Nikt nie mógł się oprzeć przygotowanemu przez niego risotto – oczywiście na bazie produktów z bogatego portfolio Podravki.

(ATE)

Wiadomości Handlowe, Nr 10 (129) Październik 2013

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.