05.06.2017/12:11

Radosław Chmurak, Tarczyński: nie jesteśmy firmą mięsną, a producentem przekąsek!

Radosław Chmurak zapowiedział na X Kongresie Rynku FMCG, że Tarczyński chce w ciągu pięciu lat zostać liderem rynku nowej kategorii przekąsek, takich jak ostatnia nowość firmy, jaką jest kabanos w bułce Snaxy.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.