18.06.2021/11:30

Rafał Wróblewski, Nestle: pandemia stworzyła nowe okazje do konsumpcji

Co zostanie z nami po covidowym tsunami, z jakim doświadczeniem i wnioskami wychodzą z kryzysu producenci, jak sprzedawać produkty kategorii impulsowej w sytuacji, kiedy większość z nas została w domach – na te pytania odpowiedział Rafał Wróblewski, dyrektor sprzedaży i członek zarządu w firmie Nestle Polska podczas Retail & FMCG Congress 2021. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także