Real dobrze sobie radzi na rynku e-commerce
Niemiecki Real zwiększył sprzedaż internetową. W tym roku finansowym, który trwa do końca września sprzedaż detalisty w obszarze e-commerce wzrosła o około 34 proc.
Jak informuje serwis Neuhandeln, za pośrednictwem platformy Real.de swoje oferty wystawia około 4 tys. aktywnych sprzedawców. Liczba klientów tej platformy również rośnie.
„W bieżącym roku finansowym jesteśmy znacznie powyżej naszych oczekiwanych wartości sprzedażowych. Jesteśmy najszybciej rozwijającą się platformą online w Niemczech. Jesteśmy też przekonani, że możemy utrzymać tę dynamikę” – powiedział Gerald Schönbucher, dyrektor zarządzający Real.de.
Przypomnijmy, że w 2017 roku internetowy sklep Real został połączony z portalem Hitmeister.de. Od tego czasu Real działa na otwartym rynku online, gdzie detaliści lepiej są widoczni dla klientów.
7