15.03.2018/09:18

Reklamacje składa tylko co drugi niezadowolony klient

Niemal co piąty Polak miał w swoim życiu do czynienia z sytuacją, w której usługodawca nie wywiązał się z umowy lub naruszał prawa konsumenta. Najczęściej dotyczyło to usług telekomunikacyjnych i finansowych. Jednak niewiele ponad połowa z tych osób zdecydowała się złożyć reklamację – takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego dla Provident Polska z okazji Światowego Dnia Konsumenta.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.