Reklamy z Zenkiem Martyniukiem nie uratowały Media Markt przed spadkiem przychodów
Niemiecka spółka Ceconomy, właściciel sieci elektromarketów Media Markt, podsumowała wyniki finansowe za rok 2019/20. Firma odnotowała sprzedaż na poziomie 20,8 mld euro, co oznacza spadek o 1,8 proc. w porównaniu do roku poprzedniego.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
16.12.2020
W ogóle co to za pomysł, że z taką kampanią wyjść do ludzi. Nie dla idiotów, to przynajmniej pozostawiła ślad po sobie. Za to Zenek przeminął jak jego piosenki, bezbarwny, nijaki i przypominasz sobie o nim jak go słyszysz. Z resztą Media Expert też ma podobny trend z reklamą, chociaż lepsze gwiazdy lepsze ale jakość równie słaba.
-
16.12.2020
Od czasu reklamy z Zenkiem nic nie kupiłem w MM .... Może to głupie ale ja jego twórczości organicznie nie akceptuje ... I reklamy puszczane podczas zakupów zniechęciły mnie do ich kontynuowania :(
10