15.12.2020/17:30

Reklamy z Zenkiem Martyniukiem nie uratowały Media Markt przed spadkiem przychodów

Niemiecka spółka Ceconomy, właściciel sieci elektromarketów Media Markt, podsumowała wyniki finansowe za rok 2019/20. Firma odnotowała sprzedaż na poziomie 20,8 mld euro, co oznacza spadek o 1,8 proc. w porównaniu do roku poprzedniego.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • CinCin 16.12.2020

    W ogóle co to za pomysł, że z taką kampanią wyjść do ludzi. Nie dla idiotów, to przynajmniej pozostawiła ślad po sobie. Za to Zenek przeminął jak jego piosenki, bezbarwny, nijaki i przypominasz sobie o nim jak go słyszysz. Z resztą Media Expert też ma podobny trend z reklamą, chociaż lepsze gwiazdy lepsze ale jakość równie słaba.

  • Niki 16.12.2020

    Od czasu reklamy z Zenkiem nic nie kupiłem w MM .... Może to głupie ale ja jego twórczości organicznie nie akceptuje ... I reklamy puszczane podczas zakupów zniechęciły mnie do ich kontynuowania :(

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.