20.05.2021 / 09:04
StoryEditor

Rekordowa sprzedaż produktów Fairtrade. Lotos wprowadza je do Cafe Punkt

Kawa z certyfikatem Fairtrade dostępna na stacjach Lotos (mat. prasowe)
W minionym roku Polacy kupili rekordową liczbę produktów ze znakiem Fairtrade. Wśród nich najpopularniejsze były czekolada i kawa. Fundacja Fairtrade Polska publikuje raport sprzedaży i zachęca konsumentów do kolejnych odpowiedzialnych wyborów zakupowych.

Fairtrade powstał po to, aby chronić interesy drobnych rolników z krajów Ameryki Łacińskiej i Karaibów, Afryki, Azji i Oceanii. Fairtrade oferuje rolnikom instrumenty finansowe ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2024 / 11:10
StoryEditor
Zobacz jak wygląda nowy magazyn Frisco w Marysinie k. Warszawy
Nowy magazyn Frisco w Marysinie
Nowy magazyn Frisco w Marysiniefot. Łukasz Rawa, Wiadomoscihandlowe.pl
Nowy magazyn Frisco w Marysinie
Nowy magazyn Frisco w Marysiniefot. Łukasz Rawa, Wiadomoscihandlowe.pl
Nowy magazyn Frisco w Marysinie
Nowy magazyn Frisco w Marysiniefot. Łukasz Rawa, Wiadomoscihandlowe.pl
Nowy magazyn Frisco w Marysinie
Nowy magazyn Frisco w Marysiniefot. Łukasz Rawa, Wiadomoscihandlowe.pl
Nowy magazyn Frisco w Marysinie
Nowy magazyn Frisco w Marysinie
Nowy magazyn Frisco w Marysinie
Nowy magazyn Frisco w Marysinie
Oto najnowszy, drugi w aglomeracji warszawskiej, magazyn Frisco. Obiekt znajduje się na terenie Parku Logistycznego P3 Warsaw I w Marysinie, w gminie Lesznowola. Ma powierzchnię 13 546,54 mkw., a dodatkowe 990 mkw. to biura wraz z pomieszczeniami socjalnymi dla pracowników. Magazyn został zaprojektowany tak, aby kompleksowo obsługiwać ok. 4 tys. zamówień dziennie.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2024 / 13:26
StoryEditor
94 proc. Polaków zmieniło swoje przyzwyczajenia zakupowe z uwagi na konieczność oszczędzania [BADANIE NIQ]
94 proc. Polaków zmieniło swoje przyzwyczajenia zakupowe z uwagi na konieczność oszczędzania (fot. Shutterstock)
41 proc. Europejczyków deklaruje, że ich sytuacja finansowa jest gorsza w porównaniu do roku ubiegłego – to samo stwierdza 42 proc. Polaków. 55 proc. Europejczyków deklaruje, że wybrałoby produkt, w którym wprowadzono innowacje aby uczynić go jak najbardziej przystępnym cenowo – w Polsce wynik ten wynosi 47 proc. Priorytetem numer 1 wśród Europejczyków jest zdrowe życie: 43 proc. Europejczyków pragnie dbać o swoje zdrowie, budować je i wzmacniać. Wśród Polaków odsetek ten wynosi 38 proc. To wyniki najnowszego badania firmy NielsenIQ.

Według NIQ, 42 proc. Polaków ma poczucie, że ich sytuacja finansowa jest gorsza w porównaniu do roku poprzedniego – takie samo zdanie wyraża 41 proc. Europejczyków. 89 proc. z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 03:42