Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

25.08.2022 / 16:12
StoryEditor

Renata Juszkiewicz, prezes POHiD: Na półkach może zabraknąć napojów gazowanych. Obawiamy się paniki zakupowej

Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Wstrzymanie produkcji dwutlenku węgla, który ma wpływ na produkcję napojów gazowanych, może przełożyć na brak tych napojów na półkach sklepowych. Obawiamy się paniki ze strony konsumentów i nagminnego wykupowania tych produktów na zapas – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.

Grupy Azoty poinformowała na początku tygodnia, że ze względu na rekordowo wysokie ceny gazu, zmniejsza do ok. 10 proc. produkcję amoniaku w zakładach w Puławach oraz do minima...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 18:13
StoryEditor
Nowa duńska sieć sklepów planuje wejść do Polski. Do końca 2027 r. firma chce mieć łącznie 500 placówek
Duńska sieci Søstrene Grene ogłosiła, że ma zamiar wejść do Polski (fot. Shutterstock)

Duńska sieć handlowa Søstrene Grene, specjalizująca się w sprzedaży artykuły wyposażenia wnętrz inspirowanych stylem skandynawskim, ogłosiła, że w 2026 r. chce rozszerzyć działalność na dwa nowe rynki. Jednym z nich będzie Polska.

Duńska sieć Søstrene Grene ogłosiła, że do końca 2027 r. chce mieć 500 sklepów w całej Europie podaje portal Möbelmarkt.de. Żeby ten cel zrealizować, zamierza zadebiutować n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 20:42
StoryEditor
Popularna sieć elektromarketów powoli znika z rynku. To może oznaczać koniec tej marki?

Klienci elektromarketów Saturn w Niemczech mogli zauważyć, że sklepy tej sieci stopniowo znikają z handlowego krajobrazu. To część szerszej strategii firmy Ceconomy, właściciela zarówno Media Marktu, jak i Saturna, mającej na celu „ściślejsze powiązanie” obu marek. Lokalizacje systematycznie przejmują sklepy działające pod czerwonym logo.

W Polsce elektromarketów Saturn nie ma już od dobrych kilku lata, zastąpiły je sklepy Media Markt. Podobne zmiany nastąpiły w ostatnim czasie także w Austrii, Belgii, Holandii i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 11:45