14.04.2023 / 11:03
StoryEditor

Retail Trends 2023. Technologia odpowiedzią na wyzwania łańcucha dostaw?

Retail Trends 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Kongres Retail Trends 2023 odbędzie się już 25 maja i będzie doskonałą okazją, by debatować o zmianach technologicznych i łańcuchu dostaw w handlu. Czy handel i dostawy czeka technologiczna rewolucja pod przewodnictwem sztucznej inteligencji?

Technologiom w handlu oraz łańcuchowi dostaw na kongresie Retail Trends 2023 poświęcony został specjalny blok tematyczny, w którym wezmą udział branżowi eksperci – przedstawiciele zarówno największych sieci handlowych w kraju, jak i specjaliści im doradzający.

Już w pierwszej debacie rozmawiać będziemy o tym, czy technologie i dane uratują sklepy i łańcuch dostaw w czasach kryzysu kosztowego. Eksperci będą debatować o transformacji cyfrowej na polskim rynku FMCG, wyzwaniach i próbach radzenia sobie z kosztami przy pomocy technologii. Będzie również nieco o technologii w służbie ESG i systemu kaucyjnego.  Swój udział zapowiedzieli już Andrzej Ruszkowski, Deputy Operational Director for non-fuel offer w Anwimie, Marek Lipka, członek zarządu, dyrektor handlowy i łańcucha dostaw Carrefour Polska, Arkadiusz Kawa, managing director w Sieci Badawczej Łukasiewicz - Poznańskim Instytucie Technologicznym oraz Andrzej Izraelski, dyrektor handlowy, członek zarządu, Lewiatan Holding S.A.

To jednak nie wszystko, bo nie zabraknie również licznych prezentacji. Zaproszeni eksperci opowiedzą m.in. o budowaniu lojalności przy wykorzystaniu narzędzi cyfrowych, także poprzez aplikację zakupową. Będzie słowo o unified commerce, a także o wykorzystaniu automatyki do usprawniania procesów logistycznych.

Poświęcimy też nieco czasu zagadnieniu miejskich centrów micro-fulfillmentu i ich roli w procesie automatyzacji handlu.

Prezentację wygłosi również Marcin Popławski, eBusiness manager w Nestle Polska, który opowie o tym, jak producenci żywności mogą budować swoją pozycję w e-commerce poprzez wchodzenie na różne platformy marketplace oraz budowanie własnego sklepu internetowego.

Kongres Retail Trends 2023, organizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze, odbędzie się 25 maja 2023 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim k. Warszawy.

Więcej informacji (w tym pełny program wydarzenia): www.retailtrends.pl

Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023.

 

17.09.2025 / 11:02
StoryEditor
InPost Pay ma nowego szefa. Łukasz Dziekan ma rozwijać i skalować narzędzia finansowe w aplikacji mobilnej
Łukasz Dziekan, InPost Pay (mat. prasowe)

Grupa InPost inwestuje w rozwój usług finansowych InPost Pay. Nowym szefem tego segmentu biznesowego został Łukasza Dziekan, powołany na stanowisko Financial Services Business Director. Manager z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu skalowalnych produktów finansowych i technologicznych skupi się na integracji wygody zakupów online z kompleksowymi narzędziami finansowymi w aplikacji InPost Mobile.

Jak podaje firma InPost, Łukasz Dziekan ma bogate doświadczenie jako lider w dziedzinie produktów i technologii, z sukcesami w tworzeniu i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań bizn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 13:24
StoryEditor
Rabaty tak, ale nie kosztem wygody. Jak kupują młodzi Polacy? [RAPORT]
Rabaty tak, ale nie kosztem wygody. Jak kupują młodzi Polacy? [RAPORT] (fot. Canva)

Młodzi Polacy bardzo często dokonują codziennych zakupów korzystając rabatów i promocji. Aż 59 proc. młodych konsumentów potrafi kupić od 1/5 do niemal 2/3 swoich zakupów w niższych cenach. – To już nie jest tylko bonus, ale naturalny element zakupów – wskazują eksperci. Jak te dane mogą przełożyć się na handel?

W artykule przeczytasz:

  • Dla młodych konsumentów promocje to nie bonus, ale naturalny element zakupów
  • Ile codziennych zakupów w obniżonych cenach kupują młodzi Polacy?
  • Promocje i rabaty kontra szybkość i wygoda zakupów
  • Jak dane o zwyczajach zakupowych młodych Polaków mogą przełożyć się na handel?

UCE Research i Shopfully przygotowali już czwartą edycję raportu pt. „Młodzi Polacy na zakupach”. W publikacji dużo miejsca poświecono analizie zakupów młodych konsumentów w ramach promocji. W ramach badania Polacy w wieku 18-25 lat zostali zapytani o to, w jakich proporcjach robią codzienne zakupy w promocjach w stosunku do cen regularnych.

Dla młodych konsumentów promocje to nie bonus, ale naturalny element zakupów

Najczęściej młodzi konsumenci wskazują, że dokonuj od 20% do 40% codziennych zakupów w promocjach. Na taki przedział wskazała niemal 1/3 respondentów. Więcej niż co czwarty młody Polak w promocyjnych cenach kupuje od 40 do 60% swoich codziennych zakupów.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 16:50