16.06.2021/13:31

Konrad Wacławik, Head of Retailer Services w NielsenIQ, podczas Retail & FMCG Congress2021: Konsument jest lojalny wobec oferty, promocji i ceny, a nie sieci handlowej

Big data, personalizacja i wykorzystywanie danych mogą pomóc zwiększyć częstotliwość wizyt klienta w sklepie - mówił podczas Retail & FMCG Congress 2021 Konrad Wacławik, Head of Retailer Services w NielsenIQ. Ekspert zauważył, że polscy klienci nie są lojalni wobec sieci handlowych, a jedynie wobec "oferty, promocji i ceny".

 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także