Robert Lewandowski inwestuje w aplikację pozwalającą sprzedawać i kupować ubrania
Po kawie czy izotonikach firmowanych jego nazwiskiem, pomysłach na restauracje i inne inwestycje przyszedł czas na e-commerce. Robert Lewandowski inwestuje w aplikację Less.
Piłkarz chce zainwestować w start-up rozwijający aplikację, która pozwala sprzedawać i kupować używane ubrania. Modny ostatnio trend zero waste spowodował, że sprzedaż odzieży używanej coraz szerzej zdobywa portfele i serca klientów. W projekt, który chce wesprzeć Lewandowski, zainwestowali m.in. prezes Maspexu, twórcy serwisu siepomaga.pl, a nawet współtwórcy Allegro.
Aplikacja dostępna jest od 10 miesięcy i w tym czasie pobrało ją ok. 450 tys. razy. Teraz w jej rozwój inwestorzy wpompują 12 mln zł. Używana odzież pojawia się w centrach handlowych, internetowych aplikacjach i wymianach organizowanych np. przez galerie handlowe. Coraz częściej w kontrze do tzw. fast fashion, w trosce o ochronę środowiska naturalnego i warunki pracy osób produkujących odzież, konsumenci decydują się kupować odzież dobrej jakości, ale używaną.
3