17.10.2019 / 13:32
StoryEditor

Rodzime znaczy lepsze. Polacy gotowi płacić więcej za naszą żywność

Polacy cenią rodzimą żywność (fot. Pixabay CC0)
Ponad 60 proc. Polaków deklaruje, iż jest gotowych zapłacić więcej za rodzimą żywność wytworzoną w sposób ekologiczny,  blisko 30 proc. zwraca uwagę na polskie pochodzenie produktu, a aż 94 proc. uważa, że polskie towary smakują lepiej. Takie są wyniki pierwszego raportu wchodzącego w skład cyklu badań opinii publicznej w projekcie Polski Monitoring Opinii.

Coraz częściej rodzime towary stają się polskim znakiem rozpoznawczym w innych krajach. Potwierdzają to dane Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa. Od początku 2019 roku. kontyn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.05.2025 / 23:14
StoryEditor
Shell może przejąć stacje paliw BP w Polsce? Jak to może wyglądać i co oznacza dla projektu z Easy Auchan?
Stacja paliw sieci Shell

Koncern Shell, który zarządza w Polsce siecią ponad 450 stacji paliw, analizuje możliwość przejęcia brytyjskiej spółki paliwowej BP, która ma na polskim rynku ponad 570 placówek. Ewentualna transakcja może postawić pod znakiem zapytania projekt w ramach którego sieć Auchan otwiera swoje sklepy Easy Auchan na stacjach BP w Polsce. Na jakim etapie są przygotowania do mega transakcji na rynku energetycznym?

Koncern Shell chce przejęć brytyjskie BP. Według nieoficjalnych informacji, specjalizujący się w produkcji i dystrybucji energii i paliw koncern Shell, współpracuje z doradc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 11:06
StoryEditor
Co kupić na grilla i w którym sklepie? Oto najczęstsze wybory zakupowe Polaków
Jędrzej KarszniaJędrzej Karsznia
Tradycyjne produkty mięsne są najczęściej serwowane na grillu i ognisku, ale rośnie również popularność warzyw (fot. Shutterstock)

Polacy są fanami grillowania, co widać zwłaszcza podczas długich wiosenno-letnich weekendów. Co kupują, organizując spotkanie przy grillu lub ognisku i gdzie się w te produkty zaopatrują?

Zgodnie z danymi zawartymi w raporcie Eating Habits 2024, opublikowanym przez YouGov, Polacy pozostają entuzjastami grillowania. W sezonie letnim blisko 36 proc. mieszkańców na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 14:46