27.06.2015/16:11

Rodzinne kasy w hipermarketach Carrefour

Carrefour wprowadził do swoich hipermarketów kolejne udogodnienia dla klientów. W efekcie osoby robiące zakupy z dziećmi mogą korzystać już ze specjalnych kas rodzinnych ulokowanych na terenie 67 największych sklepów w całej Polsce.

Nowe boksy zostały zaprojektowane w taki sposób, aby zakupy nawet z kilkoma pociechami przebiegały sprawnie i szybko. Dlatego kolorowe stanowiska kasowe oferują również m.in. podesty ze schodkami, dzięki którym dzieci mogą brać czynny udział w wykładaniu i pakowaniu produktów.

Kasy rodzinne to nowatorska inicjatywa, która ma zachęcić klientów do robienia sprawunków w większym gronie, a jednocześnie maksymalnie ułatwić związane z tym czynności. – W zeszłym roku zdecydowaliśmy się na wprowadzenie zmian w naszej strategii, stawiając nie tylko na bogatą i różnorodną ofertę, ale także na udogodnienia podnoszące komfort i wygodę zakupów – mówi Robert Noceń, dyrektor ds. eksploatacji hipermarketów Carrefour Polska.

Jego zdaniem nowy koncept został zaprojektowany w taki sposób, aby rodzice i ich pociechy mogły czuć się swobodnie. Dla bezpieczeństwa po obu stronach podestów umieszczono również barierki ochronne. Ponadto, oprócz ciekawych i przykuwających uwagę rozwiązań kolorystycznych, kasy rodzinne zostały wyposażone w specjalne kąciki, w których milusińscy mogą miło spędzić czas w oczekiwaniu na sfinalizowanie zakupów. Dodatkową atrakcją dla klientów może być tutaj również ubiór kasjerów, którzy w poszczególnych sklepach będą przebierać się z własnej inicjatywy w specjalne kostiumy bajkowych postaci, np. księżniczki lub czarodzieja. Co ważne, z uwagi na obecność przy kasach dzieci, Carrefour zdecydował się nie eksponować przy nich produktów impulsowych, takich jak słodycze czy też słodkie napoje.

Jak podkreśla Robert Noceń, punkty kasowe zostały również stworzone z myślą o posiadaczach ogólnopolskiej Karty Dużej Rodziny. I tutaj – w ramach programu wspierającego rodziny wielodzietne – przewidziano możliwość skorzystania z rabatu do 10 proc. wartości zakupów realizowanych w ponad 80 hipermarketach na terenie całej Polski.

(KP)

Wiadomości Handlowe, Nr 6 - 7  (145), Czerwiec - Lipiec 2015

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.