08.01.2019/08:27

Rok 2018 - podsumowanie Grupy Bakalland

W ciągu ostatniego roku kategoria bakalii, w tym bakaliowych przekąsek rozwijała się bardzo dynamicznie. Producentom sprzyjały prozdrowotne trendy, za których sprawą konsumenci chętnie sięgają po naturalne, pełnowartościowe produkty, takie jak suszone owoce i orzechy. Na znaczeniu zyskiwała też żywność spełniająca jednocześnie zadanie convenience. Dlatego też, w odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, w 2018 roku marka Bakalland rozwijała ofertę produktów przekąskowych, a Delecta deserów instant i ciast z „czystą etykietą” i szlachetnymi składnikami.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.