08.07.2020/19:14

Rośnie sprzedaż obuwia w e-handlu

W zeszłym roku obuwie należało do kategorii produktów najchętniej kupowanych przez internet. Klienci wydawali na nie miesięcznie średnio ok. 228 zł – wynika z danych firmy ExpertSender.

Zgodnie z danymi ExpertSender, w internecie obuwie częściej kupują kobiety, choć różnica jest niewielka: według deklaracji robi to 60 proc. kobiet i 56 proc. mężczyzn.

Co ciekawe, sama kategoria jest równie podatna na efekt ROPO (ang. research online purchase offline), czyli wyszukiwanie produktów online a zakup offline, jaki i odwrócony efekt ROPO, czyli wyszukiwanie produktu offline, a zakup online.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.