30.05.2016/16:05

Rośnie sprzedaż żywności bezglutenowej

Duże sieci handlowe zarabiają dzięki modzie na diety wykluczające z jadłospisu gluten, laktozę czy cukier. W Tesco sprzedaż produktów bez glutenu wzrosła w ciągu roku o ponad 25 proc.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Iza 09.06.2016

    Bożeno miałam to samo z automatem z panasonica ;) jednak to dobrze, że jest coraz więcej dostępnych produktów. i tak mam wrażenie, że Polska jest pod tym względem moooocno zacofana :(

  • Bozenia 31.05.2016

    to bardzo pocieszające, widziałam że nawet w Biedronce jest coraz więcej, np pojawił się już makaron i chleb bezglutenowy. A pamiętam jak miałam jako jedyna na osiedlu automat do chleba z panasonica ( swoją drogą mam już kolejny i super mi służy), i było kilka mam które miały dzieci z nietolerancją , w pobliżu nie piekła nic żadna piekarnia i byłam jak ten osiedlowy piekarz :)

  • Roczsasa 31.05.2016

    Rośnie sprzedaż żywności bezglutenowej, bo rośnie liczba osób ze stwierdzoną celiakią.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.