05.09.2019/07:16

Rossmann rusza z badaniem poziomu zadowolenia klientów drogerii

Od 2 września klienci posiadający aktywną aplikację Klubu Rossmann mogą oceniać drogerię sieci, którą właśnie odwiedzili. - Pozwoli nam to zadbać o jeszcze większy komfort naszych klientów w przyszłości - podkreśla firma.

Zaraz po zeskanowaniu karty Klubu Rossmann podczas płatności, na ekranie telefonu klienta pojawi się pytanie: "Jak oceniasz dzisiejszą wizytę w tym Rossmannie?". Do wyboru są trzy odpowiedzi w postaci intuicyjnych "buziek" – czerwonej, żółtej i zielonej.

Jeśli klient zaznaczy czerwoną lub żółtą "buźkę", zostanie poproszony o odpowiedź na dodatkowe pytanie: co w takim razie powinniśmy według niego ulec poprawie? Wskazać będzie można: czystość; uprzejmość; dostępność asortymentu; oraz "inne". Ostatnia odpowiedź stanowić ma dla sieci wskazówkę, że należy zdiagnozować słabe punkty danej drogerii.

- Dzięki takim informacjom zwrotnym od klientów, lepiej poznamy ich opinie dotyczące wyglądu naszych drogerii, kompetencji personelu i atrakcyjności asortymentu. I, jeśli zajdzie taka potrzeba, będziemy wprowadzać odpowiednie, oczekiwane przez klientów zmiany - tłumaczy Rossmann w komunikacie.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • facet - klient 13.09.2019

    od stałego klienta darmowa rada, która znacząco podniesie moje zadowolenie z zakupów - niech te biedne kasjerki nie pytają się mnie co chwila o aplikację bądź nie wciskają mi na siłę kremów na zmarszczki... Przychodzę do drogerii po żel do mycia, maszynkę do golenia itd. Kupuję czego potrzebuję. Koniec.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.