Rossmann rusza z badaniem poziomu zadowolenia klientów drogerii
Od 2 września klienci posiadający aktywną aplikację Klubu Rossmann mogą oceniać drogerię sieci, którą właśnie odwiedzili. - Pozwoli nam to zadbać o jeszcze większy komfort naszych klientów w przyszłości - podkreśla firma.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
02.10.2020
Głupota, kolejny zżeracz czasu, w dodatku coś się zawiesili i blokuje całą aplikację.
-
13.09.2019
od stałego klienta darmowa rada, która znacząco podniesie moje zadowolenie z zakupów - niech te biedne kasjerki nie pytają się mnie co chwila o aplikację bądź nie wciskają mi na siłę kremów na zmarszczki... Przychodzę do drogerii po żel do mycia, maszynkę do golenia itd. Kupuję czego potrzebuję. Koniec.
1