08.08.2021 / 12:08
StoryEditor

Rossmann wprowadzi segregację odpadów w kolejnych sklepach

Drogeria Rossmann w CH Arkadia w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Problem generowania śmieci jest powszechny. Zarówno w centrali firmy Rossmann, jak i w sklepach operator sieci drogerii wprowadza segregację odpadów. Obecnie prowadzi segregację w 612 placówkach i planuje dodawać kolejne punkty. Wszystko to jednak zależy od tego, czy miejscowa firma odbierająca odpady jest już gotowa na odbiór odpadów segregowanych – informuje Rossmann w raporcie.

Przeciętny Polak produkuje w ciągu roku nawet 350 kg śmieci, a prawie 1/3 obywateli naszego kraju nie segreguje śmieci. 

Rossmann od 2019 r. segreguje śmieci w centrali or...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 11:08
StoryEditor
Rekompensaty dla klientów Empik po interwencji UOKiK. Co należy się konsumentom?
Empik po interwencji UOKiK. Rekompensaty dla klientów za anulowane i opóźnione zamówienia (fot. Shutterstock)

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakończył postępowanie wyjaśniające dotyczące praktyk sklepu internetowego Empik.com. Analiza wykazała przypadki anulowania oraz opóźniania zamówień względem deklarowanych terminów.

Empik.com to platforma e-commerce oferująca produkty własne oraz towary sprzedawców zewnętrznych. Do UOKiK zaczęły napływać sygnały o nieprawidłowościach w realizacji zamówień –...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 10:10
StoryEditor
Naleśniki z Nutellą, batoniki Rocher i chrupiące Kinder – Ferrero wprowadza na rynek 5 innowacji produktowych
Naleśniki z Nutellą, batoniki Rocher i Kinder Crispy – Ferrero prezentuje 5 nowości (fot. TY Lim/Shutterstock)

Ferrero zaprezentowało aż pięć nowości. Włoski gigant, znany z kultowych marek takich jak Nutella, Kinder czy Ferrero Rocher, po raz kolejny pokazuje, że potrafi łączyć tradycję z nowoczesnością. Jakie smaki pojawią się na sklepowych półkach i czym Ferrero zaskoczy konsumentów tym razem?

Jak donosi portal ilsole24ore.com, podczas pierwszego w historii firmy Innovation Day Ferrero zaprezentowało pięć nowych produktów, które łączą doświadczenie koncernu z nowymi k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. październik 2025 23:05