Roszady kadrowe w Żabka Polska. Zmiana na stanowisku dyrektora marketingu
Joanna Staude-Potocka została nową dyrektor marketingu w firmie Żabka Polska. Dotychczas pełniła funkcję doradcy zarządu ds. marketingu. Doradzała zarządowi w obszarze komunikacji zewnętrznej i strategii marketingowej, a obecnie przejęła pełną odpowiedzialność za cały obszar marketingu w spółce.
Jak podaje Żabka, Staude-Potocka posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w firmach z branży FMCG. Pracowała w Danone, Sara Lee oraz Kraft Foods. Ostatnie 9 lat spędziła poza Polską, pracując m.in. na stanowisku dyrektora marketingu Danone Dairy w Japonii, a wcześniej jako dyrektor marketingu Danone Waters w Indonezji oraz Turcji. Pracę w Danone rozpoczęła jako dyrektor marketingu Żywiec Zdrój.
– Bardzo cieszymy się, że kontynuujemy naszą współpracę z Joanną Staude-Potocką, która od października ubiegłego roku, pełniąc rolę doradcy zarządu ds. marketingu, zdążyła dobrze poznać naszą firmę i pracowników. Jej doświadczenie zdobywane w globalnych firmach FMCG, osobowość i zdolności managerskie uczyniły z niej idealnego kandydata na stanowisko dyrektora marketingu w Żabka Polska. Mam nadzieję, że nowe wyzwania okażą się dla Joanny ciekawe i satysfakcjonujące – powiedziała Anna Grabowska, wiceprezes zarządu ds. komercyjnych w firmie Żabce.
1