06.02.2020/14:38

RTV EURO AGD przyjmuje płatności kartą przy odbiorze zamówienia w domu

RTV EURO AGD wyposażyło swoich techników-dostawców w terminale płatnicze, dzięki czemu klienci mogą płacić bezgotówkowo bezpośrednio przy odbiorze dużego sprzętu dostarczanego do domu. Korzystanie z szybkich, wygodnych i bezpiecznych płatności kartą przy dostawie jest już możliwe w całym kraju. Jednym z partnerów technologicznych projektu jest Mastercard. 

- Terminale płatnicze w naszych dostawach wprowadzaliśmy już w ubiegłym roku i od początku zainteresowanie klientów było ogromne, więc systematycznie rozszerzaliśmy tę usługę na cały kraj. Płatności bezgotówkowe coraz bardziej się popularyzują. Według ostatnich danych NBP Polacy mają już ponad 42 mln kart płatniczych, więc chcieliśmy odpowiedzieć na ten trend i umożliwić klientom wybór dogodnej dla nich metody płatności kartą lub gotówką przy odbiorze sprzętu – mówi Cezary Wiśniewski, dyrektor sprzedaży produktów finansowych w RTV EURO AGD.

Popularność zakupów internetowych niezmiennie rośnie, co potwierdza najnowsze badanie przeprowadzone na zlecenie Mastercard.  Zgodnie z jego wynikami już 68% polskich konsumentów robi zakupy online, a przynajmniej raz w tygodniu realizuje je 37% z nich. Kupowanie w sieci ankietowani cenią za wygodę (77%), oszczędność czasu (70%) i dostępność w dowolnym miejscu i o dowolnej porze (68%). Jednocześnie elektronika i sprzęt AGD należą do najpopularniejszych kategorii zakupowych w e commerce. RTV EURO AGD, wyposażając techników-dostawców w terminale i umożliwiając płatności bezgotówkowe przy dostawie sprzętu do domu, odpowiada na potrzeby rosnącej grupy klientów ery cyfrowej. Jest to pierwszy detalista z branży elektroniki użytkowej, który wprowadził takie rozwiązanie na polskim rynku.

- Współcześni konsumenci chętnie korzystają z zakupów online lub mobilnych, ale są bardziej wymagający niż kiedykolwiek wcześniej. Oczekują wygodnej i szybkiej obsługi w każdym kanale sprzedaży. A te właśnie korzyści zapewniają im płatności kartą, zarówno te realizowane online, jak i za pomocą terminala płatniczego – powiedziała Kamila Kaliszyk, dyrektor ds. rozwoju rynku w polskim oddziale Mastercard Europe. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.